خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » وضعیت کرونایی کشور باز هم بهتر شد؛ شمار شهر‌های آبی به ۳۳۵ رسید

دانلود کتاب های امتحان شده

وضعیت کرونایی کشور باز هم بهتر شد؛ شمار شهر‌های آبی به ۳۳۵ رسید

تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا آبی‌ترین وضعیت کرونایی کشورمان یک هفته دیگر تمدید شده و اوضاع بار دیگر به روال هفته‌های گذشته، بهتر از قبل شود.
به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند چند هفته گذشته، شمار شهر‌های قرمز و نارنجی در آن «صفر» است که معنای آن، تداوم اوضاع مطلوب کرونایی کشورمان است؛ اوضاعی بسیار کم خطر که نسبت به هفته قبل هم بهتر شده و نوید بخش روزهایی خوب پیش روی ایرانیان است.
 

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

 

وضعیتی که با نیم نگاهی به نقشه فوق هم هویداست، چون در نقشه تنها دو رنگ زرد (کم خطر) و آبی (عادی) به چشم می‌خورد که تداوم آمار‌های خوشایند کرونایی را نوید می‌دهند؛ آمار‌هایی که از جمله آنها، فوتی‌های تک رقمی در هفته‌های اخیر و حتی ثبت صفر فوتی کرونایی در شبانه روز اخیر است.

بر اساس نقشه جدید که از فردا، 21 خردادماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های زرد از 147 به 113 شهرستان کاهش یافته و به همین تناسب، شمار شهر‌های آبی از 301 به 335 شهرستان افزایش یافته است؛ تغییراتی که سهم آبی را در نقشه به شدت افزایش داده و آبی‌ترین وضعیت کرونایی کشورمان را رقم زده است.

اوضاع مطلوبی که تداوم آن در گرو رعایت پروتکل‌ها و از آن مهم‌تر، موثرترین اقدام پیشگیرانه در جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید19 یعنی واکسیناسیون است. طرح و تدبیری که مدتی‌ است استقبال از آن به شدت کاهش یافته و باید دید تدبیر مسئولان برای تغییر شرایط چه خواهد بود.

 

 
 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها