خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » (ویدیو)  استقبال از الناز رکابی در فرودگاه امام

دانلود کتاب های امتحان شده

(ویدیو)  استقبال از الناز رکابی در فرودگاه امام

فرارو: الناز رکابی به تهران رسید. ملی‌پوش سنگنورد ایرانی که چند روز پیش در رقابت‌های قهرمانی آسیا به عنوان چهارمی رسیده بود بعد از حواشی به وجود آمده در بازی فینال، بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی به تهران رسید.

به گزارش فرارو، داستان الناز رکابی از آنجا حساس شد که او در رقابت فینال، با یک هدبند و بدون اینکه کل موهایش را بپوشاند مشغول سنگنوردی شد. بسیاری این اقدام او را در حمایت از زنان ایرانی دانسته و گفتند که این حرکتش اعتراضی است به آنچه که در روز‌های اخیر در ایران رخ داده است.

همین مورد باعث رقم خوردن شایعات دیگری هم شد؛ طولی نکشید که در فضای مجازی خبر بازداشت و تحویل او به سفارت ایران در سئول دست به دست چرخید. از طرفی شایعه پناهندگی او هم به گوش رسید و حتی شایعه عجیب دیگری هم مطرح شد که به محض ورودش به تهران قرار است بازداشت شود. این اخبار، ولی همگی از سوی مسئولان سفارت ایران در کره تکذیب شد و آن‌ها خبر دادند که الناز قرار است به همراه سایر اعضای تیم ملی در صحت و سلامت بامداد امروز راهی تهران شود.

همین اتفاق هم رخ داد و بامداد امروز الناز رکابی به تهران رسید. او در بدو ورودش در مصاحبه‌ای که با صداوسیما داشت بخشی از همان صحبت‌های روز گذشته در استوری اینستاگرامش را تایید کرد و گفت به دلیل آنکه خیلی سریع برای بخش مسابقه فراخوانده فرصت نداشته است تا به امر حجابش به طور کامل رسیدگی کند. او گفت که در صحت و سلامت به تهران رسیده است. «به دلیل فراخوانی غیرمنتظره‌ای که از من در مسابقات شد، درگیر لوازم فنی خود شدم و این باعث شد از حجابی که باید می‌داشتم غافل شوم. از مردم ایران به دلیل تشنج ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنم. یک سری تندروی‌ها در این ماجرا اتفاق افتاد.»

با این حال اتفاق جالب دیگری که برای او رخ داد استقبال و تونل مردمی برای این ملی پوش سنگنوردی است. او زمانی که قصد خروج از فرودگاه را داشت با استقبال مردمی مواجه شد که اسمش را صدا زده و تشویقش می‌کردند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها