خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » (ویدیو) زشت و زننده؛ پرتاب آب دهان به یحیی گل‌محمدی در تبریز

دانلود کتاب های امتحان شده

(ویدیو) زشت و زننده؛ پرتاب آب دهان به یحیی گل‌محمدی در تبریز

فرارو: جنجال رخ داده در تقابل تیم‌های تراکتور و پرسپولیس تمامی ندارد. این دو تیم که در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند نتوانستند بازی را به پایان ببرند تا سرانجام داور مسابقه در دقیقه ۷۲ تصمیم به نیمه‌تمام گذاشتن مسابقه بگیرد.

به گزارش فرارو، در این بازی، عده‌ای از تماشاگران تراکتور با پرتاب خطرناک سنگ به سوی بازیکنان پرسپولیس جو بازی را متشنج کردند. رفتاری که از سوی پرسپولیسی‌ها ادعا شده، پیش از بازی و زمان گرم کردن هم وجود داشته و رفته‌رفته در جریان بازی به شدت آن اضافه شده است.

البته که فقط بازیکنان پرسپولیس مورد اهانت قرار نگرفته و یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم روز سختی را سپری کرد. او که به دلیل محرومیت مجبور شده بود در جایگاه ویژه بنشیند، برای ورود و خروج با رفتار‌های عجیبی روبرو شد. فارغ از پرتاب سنگ و بطری آب، به تازگی ویدیویی زننده منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از هواداران تراکتور آب دهان به سمت سرمربی پرسپولیس پرت کرده و این کار را چندین بار انجام می‌دهد. طبیعتا این رفتار از سوی تماشاگران پرشور تبریزی هم تایید نمی‌شود و فقط عده‌ای از آن‌ها تمایل به بروز رفتار‌های زننده داشته‌اند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها