همان‌طور که می‌دانید در استوری‌های اینستاگرام برخلاف تصاویر معمول نمی‌توان کامنت قرار داد. اما شما می‌توانید پیرامون استوری‌ها برای کاربر ارسال‌کننده‌ی آن پیام بفرستید و به آن استوری پاسخ دهید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار و دیگر جزئیات پیرامون پاسخ‌گویی به استوری‌ها در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

 

برای پاسخ دادن به یک استوری، ابتدا آن را باز نمایید. در پایین استوری، شما جعبه‌ای خالی را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از آن می‌توانید به فرد مورد نظر پیام‌های متنی ارسال نمایید. برای این‌ که پاسخ‌ خود را با استفاده از عکس یا فیلم بدهید، بر روی کلیدی که مانند دوربین می‌باشد کلیک کنید. سپس این امکان برای شما ایجاد می‌شود که با استفاده از دوربین خود به شکل زنده عکسی را بگیرید و ارسال نمایید یا از گالری، عکس مورد‌ نظر خود را انتخاب نمایید و ارسال کنید.

 

 

اپ اینستاگرام دارای قابلیت به‌خصوصی برای فردی که استوری می‌گذارد نیز می‌‌باشد. گاهی استوری ها با اسپم‌های مختلفی همراه می‌شود که می‌تواند تا اندازه زیادی آزار‌دهنده باشد، برای رفع چنین مشکلی می‌توانید (ترفندستان) از تنظیمات پایین استوری خود استفاده کنید. اگر در پایین استوری‌ که گذاشته‌اید، تنظیماتی را مشاهده می‌کنید، این یعنی هر فردی می‌‌تواند زیر استوری شما کامنت بگذارد. بر روی آن کلیک کنید و در صورت نیاز آن را محدود به افرادی نمایید که می خواهید استوری شما را ببینند. اگر این تنظیمات را در زیر صفحه استوری خود مشاهده نمی‌کنید، یعنی به شکل پیش‌فرض به گونه‌ای اینستاگرام خود را تنظیم نموده‌اید که کسی به جز فالوئرهای‌تان نتواند استوری که گذاشته‌اید را مشاهده نماید.

 

 

مطالب مرتبط: