خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » پرسپولیس جانشین یحیی را انتخاب کرد؟ مربی جوان و لیگ برتری

دانلود کتاب های امتحان شده

پرسپولیس جانشین یحیی را انتخاب کرد؟ مربی جوان و لیگ برتری

فرارو: داستان نقل و انتقالات پرسپولیس تبدیل به کلافی سردگم شده است. هواداران از نتایج این روز‌های تیم و بازیکنانی که در این فصل برای باشگاه خریداری شده رضایتی ندارند. همچنین در بین آن‌ها برای ماندن و یا رفتن یحیی گل محمدی، دودستگی ایجاد شده و اتحادی دیده نمی‌شود.

به گزارش فرارو، همین موارد هر روز به شایعات پیرامون این باشگاه دامن می‌زند؛ از فهرست ورودی و خروجی‌ها صحبت زیادی می‌شود و باشگاه هم به غیر از تکذیب کار دیگری از دستش برنمی آید. اگر تا همین دیروز شایعات فقط مربوط به فهرست بازیکنان می‌شد، اما به تازگی شایعه‌ای درباره سرمربی بعدی پرسپولیس و جانشین یحیی گل محمدی در فضای مجازی شکل گرفته است. گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها محمد ربیعی، سرمربی جوان تیم مس رفسنجان را برای جانشینی یحیی در نظر گرفته اند.

بعد از این شایعه، اما اتفاق جالبی رخ داده است؛ ربیعی که در آستانه اخراج از تیم مس قرار داشت به یکباره با حمایت باشگاهش مواجه شده است. آن‌ها بعد از شنیدن این شایعه از اخراج ربیعی پشیمان شده به این امید که بتوانند بعد از مذاکره با پرسپولیس برای انتقال سرمربی شان از تیم پایتخت نشین مبلغی دریافت کنند. این موضوعی است که علی علیزاده معاون ورزشی باشگاه مس در گفتگو با فرهیختگان به آن اشاره کرده و گفته است: ««ربیعی با ما قرارداد دارد و به قراردادش پایبند است. از ما پرسیدند که باشگاه پرسپولیس و سپاهان ربیعی را می‌خواهند؟ درچنین شرایطی ما دو حالت داریم؛ یا پیشنهادی رسمی به باشگاه ارسال می‌شود یا پیشنهادی غیررسمی با مدیربرنامه‌های مربی مطرح می‌کنند. ممکن است به مدیربرنامه‌های این مربی پیشنهاد داده باشند، ولی به باشگاه مس رفسنجان هیچ درخواست رسمی نیامده است. اگر درخواست رسمی می‌آمد ما مانع پیشرفت سرمربی تیم خود نمی‌شدیم. قطعا با او صحبت می‌کردیم و اگر میل به رفتن داشت با هم توافق می‌کردیم. ما می‌خواهیم مربی جوانی که در باشگاه ما پیشرفت کرده بیشتر رشد کند و مانع او نمی‌شویم. وقتی پیشنهاد رسمی به ما نشده ما هم شنیده‌ها را جدی نمی‌گیریم. او با ما قرارداد دارد و اگر بخواهد برود مذاکره می‌کنیم ما او را پرورش دادیم و حالا باید از به ثمر رسیدنش سود ببریم. خودش اگر بخواهد برود، صحبت می‌کنیم و نمی‌گذاریم دو طرف ضرر کنند.»

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها