خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » پشتیبانی از کنترلر ایکس باکس الیت سری 2 به اپل تی وی اضافه می‌شود

دانلود کتاب های امتحان شده

پشتیبانی از کنترلر ایکس باکس الیت سری 2 به اپل تی وی اضافه می‌شود

دقایقی پیش رویداد WWDC 2020 به‌پایان رسید؛ رویدادی که برخلاف سال‌های گذشته، آنلاین و بدون حضور علاقه‌مندان و خبرنگاران برگزار شد. در این رویداد، مقام‌های اپل با اشاره به اپل تی‌وی و ویژگی‌های جدیدش، اعلام کردند از‌این‌پس اپل تی‌وی می‌تواند از دسته بازی ایکس باکس الیت سری ۲ پشتیبانی کند. 

شاید نتوان اپل تی‌وی را کنسول بازی دانست؛ اما به‌لطف قابلیت‌های مختلفش، ازجمله امکان اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های iOS کاربر می‌تواند به فهرستی از بازی‌های مختلف دسترسی داشته باشد. با استقبال از اپل تی‌وی، کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه کنند که شاید یکی از مهم‌ترین آن‌ها نیز سازگاری با کنترلر ایکس باکس الیت سری ۲ باشد.

قابلیت جدید که همراه‌با به‌روزرسانی بزرگ اپل تی‌وی دراختیار کاربران قرار می‌گیرد، به کاربر در ویرایش دکمه‌های کنترلر نیز اختیارات بیشتری می‌دهد. درواقع، کاربر می‌تواند برخی حرکات در بازی‌ها را روی دکمه خاصی تنظیم کند. انتظار می‌رود آپدیت بزرگ tvOS 14 در پاییز امسال دراختیار دارندگان اپل تی‌وی قرار گیرد. درحال‌حاضر، گویا قابلیت ذکرشده در مراحل آزمایش بتا قرار دارد و اپل از تعدادی از علاقه‌مندان خواسته است ویژگی‌های جدید tvOS 14، به‌خصوص استفاده از کنترلر ایکس باکس الیت سری ۲ را آزمایش کنند.

باید گفت اپل تصمیم درستی گرفته است. با اینکه اپل تی‌وی از بازی‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند، کنسول خانگی نیست که عرضه‌ی کنترلر مستقل برای چنین محصولی خطر فروش کمتر از حد انتظار را به‌همراه دارد. درواقع، اپل برای افزایش رضایت کاربران از امکانات اپل تی‌وی اقدام جالبی انجام داده و پشتیبانی از کنترلر محبوب مایکروسافت را به tvOS 14 آورده است.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها