خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » پیروزی والیبال ایران برابر آمریکا

دانلود کتاب های امتحان شده

پیروزی والیبال ایران برابر آمریکا

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌ها مقابل آمریکا پیروز شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب، دوم تیر مقابل تیم قدرتمند آمریکا به میدان رفت و با حساب سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۹ بر۲۷ و ۲۷ بر ۲۵) پیروز شد.  

ست اول این دیدار پایاپای شروع شد اما به تدریج ملی‌پوشان ایران پیش افتادند و در امتیاز ۱۲ بر ۷ اولین وقت استراحت فنی را گرفتند. این برتری در ادامه بیشتر شد و ایران ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید. ایران در ابتدای ست دوم هم تیم برتر میدان بود اما حریف در امتیاز ۱۷ بازی را به تساوی کشاند. در ادامه رقابت پایاپایی شکل گرفت و دو تیم امتیاز به امتیاز پیش رفتند اما در نهایت ملی‌پوشان کشورمان ۲۹ بر ۲۷ پیروز شدند. رقابت در ست سوم نزدیک‌تر پیش رفت و دو تیم برای کسب امتیاز تلاش زیادی کردند. در حالی که ایران ۲۶ بر ۲۵ جلو بود، مرتضی شریفی و اسفندیار به هم برخورد کردند که بازی دقایقی متوقف شد تا به وضعیت آنها رسیدگی شود. این ست در نهایت با برتری ۲۷ بر ۲۵ ایران  به پایان رسید.  

به این ترتیب ایران اولین شکست آمریکا در لیگ ملت‌ها را رقم زد. یانکی‌ها در تمام دیدارهای هفته اول و اولین دیدار هفته دوم به پیروزی رسیده بودند و اولین شکست خود را مقابل ایران تجربه کردند.  

تیم ملی ایران تا قبل از این دیدار دو برد و سه باخت داشت و با این پیروزی تا اینجای کار  سه برد و سه باخت را ثبت کرده است.  

امیرحسین توخته، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور ترکیب ابتدایی تیم ملی در این دیدار بود.

برنامه تیم ایران در هفته دوم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، سوم تیر: ایران _ برزیل، ساعت ۱۸

شنبه، چهارم تیر: کانادا _ ایران، ساعت ۱۵

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها