خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » پیش‌بینی قیمت دلار امروز شنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۱

دانلود کتاب های امتحان شده

پیش‌بینی قیمت دلار امروز شنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۱

فرارو– قیمت دلار در بازار آزاد امروز شنبه دهم اردیبهشت احتمالا روند آرام سه هفته گذشته را دنبال می‌کند. در این مدت قیمت دلار آزاد از مرز ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان عبور نکرده و ارزش آن به کمتر از ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان نرسیده است. همه‌چیز از ادامه این روند در جریان خرید و فروش‌های امروز بازار آزاد حکایت دارد.

از یک طرف سیگنال‌های متناقض سیاسی و اقتصادی احتمالا باعث درجا زدن دلار حوالی مرز ۲۸ هزار تومان می‌شوند و از طرفی دیگر اتفاقات روز گذشته معاملات پشت‌خطی از افت‌وخیز محدود امروز دلار نشان دارد. دلار آزاد آخرین روز کاری هفته گذشته ۲۰ تومان ارزان شد، با نرخ ۲۸ هزار و ۸۰ تومان به‌کار خود پایان داد و در معاملات پشت‌خطی با همین رقم خرید و فروش شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد هفته اول اردیبهشت نوسان محدودی حوالی مرز ۲۸ هزار تومان داشت. اسکناس آمریکایی آخرین روز هفته قبل درحالی با رقم ۲۸ هزار و ۸۰ تومان به کار خود پایان داد که یکشنبه چهارم اردیبهشت – اولین روز کاری هفته- ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش داشت.

دوشنبه قیمت دلار ۴۰ تومان افزایش پیدا کرد و به ۲۷ هزار و ۴۰ تومان رسید. سه‌شنبه معامله‌گران ارزی دلار را با نرخ ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان خرید و فروش می‌کردند و از روز چهارشنبه دلار پا به کانال ۲۸ هزار تومان گذاشت. آن روز قیمت دلار در بازار آزاد ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان بود و پنجشنبه ۲۸ هزار و ۸۰ تومان. نوسان محدود دلار در هفته اول اردیبهشت باعث شد ارزش اسکناس آمریکایی هرگز از مرز ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان عبور نکند و کمترین قیمت آن ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان باشد.

تغییر قیمت دلار در هفته اول اردیبهشت

شنبه سوم اردیبهشت

یکشنبه چهارم اردیبهشت

دوشنبه پنجم اردیبهشت

سه‌شنبه ششم اردیبهشت

چهارشنبه هفتم اردیبهشت

پنجشنبه هشتم اردیبهشت

تعطیل رسمی

۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان

۲۷ هزار و ۸۴۰ تومان

۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان

۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان

۲۸ هزار و ۸۰ تومان

سیگنال‌های متناقض به دلار

قیمت دلار امروز شنبه دهم اردیبهشت تحت تاثیر پالس‌های متناقض اقتصادی و سیاسی قرار گرفته است. مدیر روابط عمومی بانک‌مرکزی در توییتی درباره وصول ٣٩٠ میلیون پوند از بدهی‌های انگلیس به ایران خبر داده. موضوعی که حداقل از نظر روانی می‌تواند در بازار ارز دلار را در مسیر کاهشی قرار بدهد. در طرف مقابل اخبار روز‌های اخیر درباره مذاکرات وین پتانسیل گران کردن دلار را دارد. به‌عنوان مثال مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در گفتگو‌های وین از تعدد موارد باقی‌مانده برای رسیدن به توافق گفته است. به‌نظر می‌رسد سیگنال‌های متناقض به بازار ارز، می‌تواند به نوسان محدود دلار در معاملات امروز کمک کند.

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی جمعه نهم اردیبهشت نوسان محدودی را تجربه کرد. اسکناس آمریکایی در شروع معاملات فردایی ۲۸ هزار و ۸۰ تومان ارزش داشت و ساعت ۱۰ شب دقیقا با همین نرخ خرید و فروش شد. بیشترین قیمت دلار فردایی جمعه نهم اردیبهشت ۲۸ هزار و ۹۰ تومان و کمترین سطح آن ۲۸ هزار و ۸۰ تومان به‌ثبت رسید. وقتی آخرین نرخ دلار آزاد هفته گذشته ۲۸ هزار و ۸۰ تومان بوده و این اسکناس در معاملات فردایی با همین عدد رد و بدل شده، احتمال رشد قیمت آن در معاملات رسمی امروز بازار آزاد وجود دارد.

تغییر قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان دلار

۲۸ هزار و ۸۰ تومان

۲۸ هزار و ۸۰ تومان

۲۸ هزار و ۹۰ تومان

۱۰ تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها