خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » پیش‌بینی قیمت دلار یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

دانلود کتاب های امتحان شده

پیش‌بینی قیمت دلار یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

فرارو– قیمت دلار در بازار آزاد به‌احتمال زیاد امروز یکشنبه یازدهم اردیبهشت قدم‌های کوچکی حوالی مرز ۲۸ هزار تومان برمی‌دارد. اسکناس آمریکایی اولین روز هفته نوسان محدودی داشت، روی پله ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان ایستاد و دقیقا با همین رقم در معاملات پشت‌خطی دست به دست شد. در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا هیچ خبر جدید و تاثیرگذاری به بازار ارز نرسیده و همین موضوع می‌تواند عامل دیگری برای پیش‌بینی افت‌و‌خیز محدود دلار باشد. تقریبا ۲۵ روز از درجا زدن دلار حوالی مرز ۲۸ هزار تومان می‌گذرد. در این مدت قیمت دلار از مرز ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان عبور نکرده و ارزش آن به زیر محدوده ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان نرسیده است. همه‌چیز از ادامه این روند در جریان خرید و فروش‌های امروز بازار آزاد حکایت دارد.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد شنبه دهم اردیبهشت افت‌وخیز محدود در پله‌های ابتدایی کانال ۲۸ هزار تومان داشت. قیمت دلار ساعت هشت شب که معمولا آخرین خرید و فروش‌های بازار انجام می‌شود، ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان بود درحالی که هفته گذشته این اسکناس را ۲۸ هزار و ۸۰ تومان معامله می‌کردند. دیروز بیشترین قیمت دلار آزاد ۲۸ هزار و ۲۲۰ تومان بود، اما اسکناس آمریکا مثل هفته‌های گذشته برای رقم‌های بالاتری خریداری نداشت و به‌ناچار وادار به عقب‌نشینی شد. افزایش ۲۰ تومانی دیروز دلار، قیمت یورو را به‌همین اندازه بالا آورد و به ۲۹ هزار و ۶۳۰ تومان رساند. درهم امارات هم پنج تومان افزایش قیمت پیدا کرد و هفت هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد، اما لیر بدون تغییر هزار و ۸۹۰ تومان به‌فروش رسید. در بازار طلا قیمت سکه امامی و ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار کاهش پیدا کرد. سکه امامی ۱۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و طلا گرمی یک میلیون و ۲۸۸ هزار تومان خرید و فروش و به‌ترتیب ۲۰ هزار تومان و هفت هزار تومان درقیاس با هفته قبل ارزان شدند.

تغییر قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار پنجشنبه هشت اردیبهشت

قیمت دلار شنبه دهم اردیبهشت

تغییر قیمت دلار

۲۸ هزار و ۸۰ تومان

۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان

۲۰ تومان افزایش

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی شنبه دهم اردیبهشت حدود ۱۵۰ تومان افزایش پیدا کرد. بانک مرکزی ساعت ۱۶ دیروز دلار دولتی را با قیمت ۲۵ هزار و ۶۶۵ تومان عرضه می‌کرد درحالی که این عدد روز پنجشنبه تقریبا ۲۵ هزار و ۵۱۰ تومان بود. در روزی که اسکناس آمریکایی در بازار آزاد نوسان محدودی داشت، افزایش ۱۵۰ تومانی قیمت دلار دولتی باعث کاهش فاصله ارزش این اسکناس بین بازار و صرافی شد. هفته پیش این اختلاف دو هزار ۵۷۰ تومان به‌ثبت رسید و دیروز به حدود دو هزار و ۴۳۰ تومان کاهش پیدا کرد. سهمیه ارز دولتی هر ایرانی با ارائه مدارک لازم به صرافی ملی دو هزار و ۲۰۰ دلار است که خرید این حجم از دلار دیروز تقریبا ۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه داشته است. عددی که تقریبا پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمتر از بازار آزاد تمام به‌شمار می‌رفت.

تغییر قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار هشت اردیبهشت

قیمت دلار دهم اردیبهشت

تغییر قیمت دلار

۲۵ هزار و ۵۰۹ تومان

۲۵ هزار و ۶۶۴ تومان

۱۵۵ تومان افزایش

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی شنبه دهم اردیبهشت تغییری نداشت. ساعت ۱۱ صبح همزمان با آغاز معاملات رسمی بازار آزاد، قیمت دلار فردایی ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان بود و ساعت ۱۰ شب این عدد همان ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان باقی ماند. البته درجریان معاملات پشت‌خطی دیروز بیشترین قیمت دلار فردایی ۲۸ هزار و ۲۲۰ تومان به‌ثبت رسید. نرخ ابتدایی ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان هم کمترین ارزش دلار در معاملات پشت‌خطی به‌شمار می‌رفت. به‌این ترتیب وقایع روز گذشته معاملات پشت‌خطی از ادامه افت‌وخیز محدود دلار در پله‌های ابتدایی کانال ۲۸ هزار تومان در جریان معاملات رسمی امروز بازار آزاد حکایت دارد.

تغییر قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت دلار فردایی

سقف قیمت دلار فردایی

نوسان دلار فردایی

۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان

۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان

۲۸ هزار و ۲۲۰ تومان

۱۲۰ تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها