خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

دانلود کتاب های امتحان شده

پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

فرارو– قیمت دلار در بازار آزاد امروز دوشنبه ۲۹ فروردین به‌احتمال زیاد در همان ساعت‌های اولیه معاملات کاهش پیدا می‌کند و از مرز ۲۸ هزار تومان عقب می‌رود. دیروز قیمت دلار در پایان خرید و فروش‌های بازار آزاد به ۲۷ هزار و ۹۳۰ تومان رسید و در معاملات پشت‌خطی تقریبا ۱۰۰ تومان کمتر از نرخ بازار معامله شد. اتفاقی که نشان می‌دهد معامله‌گران عمده و باتجربه بازار تصور می‌کنند قیمت دلار امروز شانسی برای افزایش ندارد.

دلیل اصلی این موضوع را می‌توانیم در اتفاقات روز گذشته بازار پیدا کنیم. یورش روز یکشنبه دلار به کانال ۲۸ هزار تومان نافرجام بود و اسکناس آمریکایی برای رقم‌های بالاتر از ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان خریدار نداشت.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد یکشنبه ۲۸ فروردین رفت‌وبرگشت‌های محدودی را حوالی مرز ۲۸ هزار تومان پشت سر گذاشت. اسکناس آمریکایی در نیمه اول معاملات دیروز موفق شد از پله ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان به ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان صعود کند، اما در بعدظهر یکشنبه شاهد افت قیمت دلار بودیم.

دلار دوباره به زیر محدوده ۲۸ هزار تومان برگشت و ساعت هشت شب با رقم ۲۷ هزار و ۹۳۰ تومان معامله شد. به‌این ترتیب قیمت دلار دیروز نسبت به شنبه ۲۰ تومان کاهش پیدا کرد و همزمان قیمت یورو با افت ۲۰ تومانی به ۳۰ هزار و ۲۰۵ تومان رسید.

درهم امارات پنج تومان ارزان و هفت هزار و ۶۰۵ تومان فروخته شد. لیر ترکیه بدون تغییر هزار و ۹۱۰ تومان به‌فروش رسید، اما در بازار زلا قیمت سکه امامی با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد قیمت چهار هزار تومانی یک میلیون و ۳۱۷ هزار تومان خرید و فروش شد.

تغییر قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت روز شنبه

قیمت روز یکشنبه

تغییر

۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان

۲۷ هزار و ۹۳۰ تومان

۲۰ تومان کاهش

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی یکشنبه ۲۸ فروردین نسبت به شنبه حدود ۵۰ تومان افزایش پیدا کرد. صرافی ملی ساعت ۱۶ دیروز درحالی اسکناس آمریکایی را حدود ۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان می‌فروخت که قیمت دلار دولتی شنبه ۲۵ هزار و ۴۲۰ تومان بود. رقم پایانی ۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان، بیشترین قیمت دلار دولتی در صرافی ملی محسوب می‌شد و این عدد در کمترین سطح خود به ۲۵ هزار و ۴۲۰ تومان رسید.

افزایش قیمت دلار در صرافی ملی و کاهش جزیی ارزش این اسکناس در بازار، اختلاف قیمت دلار بین این دو بازار را کاهش داد. اختلافی که شنبه دو هزار و ۵۳۰ تومان بود و دیروز به دو هزار و ۴۳۰ تومان رسید.

تغییر قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز شنبه

قیمت روز یکشنبه

تغییر

۲۵ هزار و ۴۲۰ تومان

۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان

۵۰ تومان افزایش

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی یکشنبه ۲۸ فروردین کاهش پیدا کرد و می‌توانیم همین روند را برای معاملات امروز بازار آزاد انتظار داشته باشیم. دلار فردایی ساعت ۱۱ صبح یکشنبه بالاتر از مرز ۲۸ هزار تومان قرار داشت و ساعت هشت شب شاهد خرید و فروش این اسکناس با رقم ۲۷ هزار و ۸۴۰ تومان بودیم.

عدد ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان سقف قیمت دلار فردایی بود و نرخ پایانی ۲۷ هزار و ۸۴۰ تومان به‌عنوان کمترین سطح قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی به ثبت رسید. قیمت دلار آزاد در آخرین معاملات رسمی یکشنبه ۲۷ هزار و ۹۳۰ تومان بود و نرخ ۲۷ هزار و ۸۴۰ تومان دلار فردایی از شانس بالای افت قیمت دلار در شروع معاملات امروز بازار آزاد حکایت دارد.

تغییر قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان

۲۷ هزار و ۸۴۰ تومان

۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان

۲۶۰ تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها