خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » کشته شدن برادر «حسین عبدالباقی» در حمله مسلحانه/ شروع تحقیقات قضایی با قید فوریت / افزایش گره‌های پرونده «متروپل» در افکار عمومی

دانلود کتاب های امتحان شده

کشته شدن برادر «حسین عبدالباقی» در حمله مسلحانه/ شروع تحقیقات قضایی با قید فوریت / افزایش گره‌های پرونده «متروپل» در افکار عمومی

کشته شدن برادر مالک متروپل؛ تشکیل پرونده قضاییدرست در روزی که وعده داده بودند، تخریب بخش‌های باقی مانده متروپل شروع شود، رویدادی دیگر در حاشیه این پرونده توجه همگان را به خود جلب کرد؛ رویدادی مرگبار که شاید قابل پیش بینی هم به نظر می‌رسید!

کشته شدن برادر مالک متروپل؛ تشکیل پرونده قضاییبه گزارش «تابناک»؛ ظهر امروز خبری در آبادان پیچید که حکایت از جمله مسلحانه به «مجید عبدالباقی»، برادر مالک ساختمان متروپل داشت؛ رویدادی که خیلی زود با انتشار ویدئو‌هایی از محل رویداد و بعد تایید خبر توسط مقامات شهر، مشخص شد واقعیت داشته و شایعه نیست.

آن گونه که اخبار رسیده حکایت داشت، برادر حسین عبدالباقی زمانی که ظهر هنگام به منزل مراجعت کرده بود، مورد سوءقصد مسلحانه قرار گرفته بود. رویدادی که به تاکید مقامات، به انتقال وی به بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان منتج می‌شود تا در آنجا احیا شود، اما در نهایت به دلیل شدت جراحات وارده، به فوت وی در ساعت ۱۶:۸ دقیقه امروز منجر می‌شود.

رویدادی که با تشکیل پرونده قضایی پیرامونش، تحقیقات در خصوص آن آغاز شده و به گفته صادق جعفری چگنی، دادستان مرکز استان خوزستان، دادستان شهرستان آبادان بلافاصله پس از وقوع حادثه با حضور در محل مذکور، با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان، موضوع را بررسی و تحقیقات اولیه پیرامون آن را آغاز کرده است.
 

ثبت لحظه سوقصد مسلحانه به مجید عبدالباقی
البته به تاکید مقامات قضایی، هنوز فرد یا افرادی در رابطه با این حادثه شناسایی و دستگیر نشده اند، اما وقوع این رویداد کافی است تا بر ابهامات پرونده ملی متروپل افزوده شود؛ پرونده سازه‌ای که پیش از افتتاح ریخت، جان شماری از هموطنان مان را ربود و به بحرانی بدل گشت که همه کشور را درگیر خود کرد و در حاشیه آن هم اتفاقات ریز و درشتی رقم خورد که به بغرنج شدن ماجرا انجامید.

پرونده‌ای که می‌شد، حدس زد حواشی آن ادامه دار باشد، زمانی که آواربرداری سازه تخریب شده در جریان بود و برخی با حمله به مغازه آجیل فروشی عبدالباقی‌ها و به آتش کشیدنش، نشان دادند که به شدت خشمگین هستند؛ خشم از خانواده‌ای که از آجیل فروشی به داشتن هلدینگ ساختمانی رسیدند و متروپل، حاصل این رشد چشمگیرشان بود. خشمی که با حمله به منزل عبدالباقی تکرار شد و حالا می‌شود سوءقصد موفق به برادر مالک متروپل را هم در راستای آن ارزیابی کرد.

 

 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها