خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » گران‌ترین و ارزان‌ترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در شهر قدس

دانلود کتاب های امتحان شده

گران‌ترین و ارزان‌ترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در شهر قدس

فرارو– اجاره آپارتمان در شهرقدس گاهی بیشتر از نیم‌میلیارد تومان به‌عنوان پول پیش نیاز دارد. درعوض مالک این آپارتمان‌ها که متراژشان معمولا بالای ۱۰۰ متر است، کرایه ماهانه دریافت نمی‌کنند. در طرف مقابل کمترین هزینه‌ای که به‌عنوان ودیعه برای اجاره آپارتمان در شهرقدس پرداخت می‌شود ۵۰ میلیون تومان است و باید هر ماه مبلغی را بابت اجاره این واحد کنار گذاشت.

به گزارش فرارو، اجاره آپارتمان در شهرقدس ممکن است به بیشتر از نیم‌میلیارد تومان بابت پول پیش نیاز داشته باشد. مالک واحد ۱۴۰ متری در منطقه الهیه شهرقدس رقم ودیعه را ۶۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته، اما درعوض اجاره ماهانه نمی‌گیرد. این واحد سال ۹۸ ساخته شده، دارای سه اتاق خواب، آسانسور، انباری و پارکینگ است و رقم ودیعه و اجاره آن قابل تبدیل نیست. مالک آپارتمان ۱۳۵ متری در همین محله شهرقدس ۵۲۰ میلیون تومان پول پیش طلب کرده و رقم اجاره ماهانه را رایگان اعلام کرده است. این واحد سال ۹۷ ساخته شده و آسانسور، انباری و پارکینگ دارد. در شهرک ابریشم شهر قدس آپارتمان ۱۲۶ متری برای اجاره آگهی شده که رقم ودیعه آن دقیقا نیم‌میلیارد تومان است و مالک این واحد نیز اجاره ماهانه دریافت نمی‌کند.

در این واحد دو اتاق خواب وجود دارد و پنج سال از عمر بنا آن می‌گذرد. در کوی فرزان آپارتمان سه‌خوابه اجاره داده می‌شود که پول پیش این واحد ۱۴۰ متری ۴۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن رایگان است. از آسانسور، انباری و پارکینگ به‌عنوان امکانات این واحد می‌شود اشاره کرد. در خیابان مبارزان شهرقدس مالک آپارتمان ۱۴۰ متری که تقریبا نوساز به‌شمار می‌رود، رقم ودیعه را ۴۰۰ میلیون تومان نوشته و هر ماه سه میلیون تومان اجاره دریافت می‌کند. این واحد دارای دو اتاق خواب مستر است و با آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می‌شود.

اجاره آپارتمان در شهرقدس می‌تواند کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان به‌عنوان پول پیش نیاز داشته باشد. مثل واحدی ۵۰ متری که سال ۹۲ ساخته شده، یک اتاق خواب دارد، رقم ودیعه و اجاره آن به‌ترتیب ۵۰ و ۲.۵ میلیون تومان است و بدون آسانسور و پارکینگ اجاره داده می‌شود. واحد ۷۰ متری دیگری بین فایل‌های مربوط به اجاره آپارتمان در شهرقدس به‌چشم می‌خورد که که مالک آن ۸۰ میلیون تومان ودیعه و ماهانه سه میلیون تومان کرایه می‌گیرد. هشت سال از سن بنا واحد می‌گذرد، آپارتمان آسانسور و پارکینگ ندارد و رقم ودیعه و اجاره آن قابل تبدیل است. آپارتمان ۸۰ متری با سن بنا ۱۵ سال درحالی برای اجاره در شهرقدس آگهی شده که مالک ۸۰ میلیون تومان ودیعه می‌گیرد و رقم اجاره آپارتمان سه میلیون تومان است. این واحد بدون امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ به مستاجر تحویل داده می‌شود.

در منطقه سرخه‌حصار شهرقدس با ۱۰۰ میلیون تومان به‌عنوان ودیعه می‌شود آپارتمان ۷۸ متری را با دو اتاق خواب اجاره کرد که رقم کرایه ماهانه آن سه میلیون تومان است، شش سال پیش ساخته شده و از آسانسور، انباری و پارکینگ به‌عنوان امکانات می‌شود اشاره کرد. مالک آپارتمان ۸۵ متری در شهرقدس که ۱۱ سال از سن بنا واحد می‌گذرد و دو اتاق خواب دارد، ۱۵۰ میلیون تومان پول پیش و ماهانه ۲.۵ میلیون تومان اجاره دریافت می‌کند. آپارتمان ۱۰۰ متری که رقم ودیعه آن ۲۰۰ میلیون تومان است بین آگهی‌ها به‌چشم می‌خورد. این واحد که سال ۹۲ ساخته شده، یک اتاق خواب دارد و برای اجاره آن باید ماهانه سه میلیون تومان به صاحبخانه پرداخت کرد.

همچنین واحد ۱۰۰ متری دیگری در این شهر برای اجاره دادن آگهی شده که رقم ودیعه و کرایه ماهانه آن به‌ترتیب ۲۷۰ میلیون تومان و یک میلیون تومان است. این واحد هشت سال پیش ساخته شده، دو اتاق خواب دارد و آسانسور، انباری و پارکینگ جزو امکانات آن به‌شمار می‌روند.

مشخصات آپارتمان‌های شهرقدس در بازار اجاره‌ مسکن

متراژ

تعداد اتاق

عمر بنا

امکانات

ودیعه

اجاره ماهانه

۱۴۰ متر

سه اتاق

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۶۰۰ میلیون تومان

رایگان

۱۳۵ متر

سه اتاق

چهار سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۵۲۰ میلیون تومان 

رایگان

۱۲۶ متر

دو اتاق

پنج سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۵۰۰ میلیون تومان

رایگان

۱۴۰ متر

سه اتاق

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۴۵۰ میلیون تومان

رایگان

۱۴۰ متر

سه اتاق

نوساز

دو اتاق خواب مستر، آسانسور، انباری و پارکینگ

۴۰۰ میلیون تومان

سه میلیون تومان

۱۰۰ متر

دو اتاق

هشت سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۲۷۰ میلیون تومان

یک میلیون تومان

۱۰۰ متر

یک اتاق

11 سال

انباری

۲۰۰ میلیون تومان

سه میلیون تومان

۸۵ متر

دو اتاق

11 سال

انباری

۱۵۰ میلیون تومان

۲.۵ میلیون تومان

۷۸ متر

دو اتاق

شش سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۱۰۰ میلیون تومان

سه میلیون تومان

۷۰ متر

دو اتاق

هشت سال

انباری

۸۰ میلیون تومان

سه میلیون تومان

۵۰ متر

یک اتاق

۹ سال

۵۰ میلیون تومان

۲.۵ میلیون تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها