خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » گوشی پوکو M5 مجهز به وایفای دوبانده به زودی عرضه می‌شود

دانلود کتاب های امتحان شده

گوشی پوکو M5 مجهز به وایفای دوبانده به زودی عرضه می‌شود

فرارو-پوکو اخیراً گوشی هوشمند پوکو F4 5G را راه اندازی کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار بر روی دستگاه جدیدی به نام پوکو M5 است.

به گزارش فرارو، تایید نام این گوشی توسط پایگاه داده IMEI و مشاهده آن در چند سایت صدور گواهی نامه نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند به زودی در بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد. در ابتدا نشریه شیائومیوی به وجود این گوشی هوشمند پی برد. این گوشی  ناشناخته در ابتدا با نام رمز Rock and Stone و شماره مدل ۲۲۰۷۱۲۱۹CG شناخته می‌شد و سپس تأیید شد که این گوشی همان پوکو M5 است.

گوشی هوشمندی با همین شماره مدل در سایت‌های صدور گواهینامه مختلف از جمله FCC، BIS و IMDA نیز مشاهده شده است که طبق لیست منتشر شده در این سایت ها، این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود و از وایفای دوبانده ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. اطلاعات درج شده در این سایت ها، نشان می‌دهد که پوکو M5 یک گوشی 4G است.

پوکو

Poco M5 تنها گوشی سری M5 پوکو نخواهد بود. پیش از این، مدل دیگری با نام Poco M5s نیز در سایت صدور گواهینامه IMDA مشاهده شده است. این گوشی در واقع همان ردمی نوت 10S تغییر نام یافته است و از پردازنده Helio G95 مدیاتک و صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس استفاده می‌کند.

Poco M5s احتمالا به یک دوربین چهارگانه متشکل از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده خواهد کرد. هر دو این گوشی‌ها در دسته محصولات میان رده قرار می‌گیرند و احتمالا قیمتی کمتر از ۱۶۰ دلار خواهند داشت.

منبع: gizmochina

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها