کسبوکارها و سازمانهای کوچک، متوسط و بزرگ به راحتی میتوانند از این پلتفرم جدید دیجیکالا برای تامین نیازهای خود استفاده کنند. مخاطبان پلتفرم دیجیکالا بیزینس با استفاده از این محصول، به مزایا و تسهیلات متعددی دسترسی دارند که در ادامه با آنها آشنا میشوید:
تأمین یکجای نیازهای سازمان
یکی از مهمترین دغدغههای کاربران سازمانی تامین یکجای انواع نیازهای سازمان از طریق یک کانال واحد است. دیجیکالا بیزینس با هدف حل این مسئله راهاندازی شده است. این پلتفرم از طریق ارتباط با عمده فروشان در سراسر کشور و نیز برخورداری از طیف گستردهای از محصولات این امکان را به سازمانها میدهد تا پس از مقایسه گزینههای موجود، کالاهای مورد نظرشان را سفارش دهند و آنها را به سرعت دریافت کنند. گستره محصولات و امکان پردازش سریع سفارشها از جمله مهمترین مزایای دیجیکالا بیزینس برای خریدهای عمده سازمانی به شمار میروند.
هزینه کمتر با تخفیفهای پلکانی
اما تنوع محصولات و صرفهجویی در زمان تنها مزیتهای دیجیکالا بیزینس نیستند. با توجه به اینکه سازمانها خرید خود را به صورت عمده انجام میدهند، برای آنها در دیجیکالا بیزینس در چند سطح و به صورت پلکانی تخفیفهایی پیش بینی شده است. به عبارت دقیق تر، صرفهجویی مالی یکی دیگر از مهمترین مزایای خرید عمده از طریق این پلتفرم است. دیجیکالا بیزینس این امکان را به کاربرانش میدهند تا در صورت توانایی پیش بینی نیازهای آتی خود با مقایسه قیمتها به گزینههای مناسبتری دست یابند و البته با خرید پلکانی و سفارش بیشتر از تخفیف بیشتری برخوردار شوند.
عدم وجود محدودیت سفارش
بر خلاف بسیاری از فروشگاههای آنلاین که موجودی برخی محصولاتشان با محدودیت رو به رو است، کاربران دیجیکالا بیزینس با چنین محدودیتی رو به رو نخواهند بود. از آنجا که این پلتفرم به صورت مستقیم با عمدهفروشان در ارتباط است، کاربران از امکان خرید نامحدود برخوردار هستند. اگر کاربر نیاز به محصولی خاص داشته باشد که در این پلتفرم عرضه نشده، دیجیکالا بیزینس در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تامین کالای مذکور خواهد کرد. کافی است کالای مورد نظر در باکس ثبت سفارش کالا، نام و یا لینک محصول مورد نظر خود به همراه تعداد سفارش شود.
صدور پیشفاکتور و فاکتور رسمی برای خرید سازمانی
فرآیند اداری خرید عمده بسیاری از سازمانها به گونهای است که ابتدا باید پیشفاکتوری از سوی فروشنده صادر شود تا امور مربوط به تائید خرید و پرداخت آن صورت گیرد. دیجیکالا بیزینس رویکردی متفاوت را در پیش گرفته و این امکان را فراهم کرده است که کاربر بتواند پس از ثبت سفارش خود پیشفاکتوری برای آن دریافت کند. همچنین سبد ثبتشده کاربر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت همچنان پا بر جا خواهد بود.
شیوههای متنوع برای پرداخت هزینه خرید عمده
بسیاری از سازمانها از روشهای پرداخت مستقیم آنلاین برای خرید عمده استفاده نمیکنند. در نتیجه شاید نتوانند از بسیاری از فروشگاههای آنلاین خرید کنند. اما دیجیکالا بیزینس مجموعهای متنوع از شیوههای پرداخت را در اختیار کاربران قرار میدهد. کاربران میتوانند برای پرداخت هزینه خرید سازمانی خود علاوه بر پرداخت آنلاین از شیوههایی نظیر پرداخت اعتباری، انتقال حساب به حساب، حواله شبا و حتی ارائه چک بانکی استفاده کنند.
اطمینان خاطر از کالاهای خریداری شده
مغایرت محصول خریداریشده با کالای مد نظر و یا کیفیت پائین محصول از جمله نگرانیهای سازمانها در خریدهای عمده است که در برخی موارد حتی میتواند به قیمت ضرری سنگینی برای سازمان تمام شود. دیجیکالا بیزینس راهحلی برای این موضوع یافته و آن هم ضمانت ۷ روزه بررسی و تائید کالای خریداری شده است. به این ترتیب، مدیران سازمانها میتوانند از کیفیت کالای خریداریشده خود اطمینان داشته باشند.
ظرفیت نگهداشت سبد خرید تا یک شبانه روز
بازه زمانی نگهداشتن سبد خرید در بیشتر فروشگاههای آنلاین معمولاً تا یک ساعت پس از ثبت سفارش امکان پذیر است. این محدودیت در دیجیکالا بیزینس با توجه به حجم بالای خرید از جنس حقوقی وجود ندارد. دیجیکالا بیزینس هر سبد خرید را تا ۲۴ ساعت برای کاربران نگه میدارد.
شیوههای متنوع تماس با پلتفرم
انجام خریدهای سازمانی گاهی به چیزی فراتر از فرآیند معمول خرید از یک فروشگاه آنلاین نیازمند است و گاهی مدیران سازمانی باید برخی از جزئیات مرتبط با سفارش را با فروشنده هماهنگ کنند. پلتفرم دیجیکالا بیزینس نیز مجموعهای از راههای ارتباطی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. کاربران میتوانند از طریق چت آنلاین، خط تلفن اختصاصی، سرشماره پیامکی و نیز صفحات اجتماعی به پیگیری جزئیات سفارش خرید سازمانی خود بپردازند.
امکان توزیع گسترده در سراسر کشور
برخورداری از توان لجستیکی دیجیکالا یکی از مزیتهای دیجیکالا بیزینس برای تحویل سفارشهای عمده سازمانی است. مراکز زیر ساختی دیجیکالا در سراسر کشور پراکنده است. این قابلیت به سازمانها و کسبوکارها کمک میکند که کالاهای مورد نظر خود را به صورت انبوه سفارش دهند و در محل شرکت تحویل بگیرند.
پشتیبانی اختصاصی
دیجیکالا بیزینس شیوههای متعددی برای پشتیبانی ویژه از مشتریان خرید عمده سازمانی تعریف کرده است. چت آنلاین، خط تلفن اختصاصی، سرشماره پیامکی و صفحات اجتماعی دیجیکالا بیزینس درگاه های متفاوتی هستند که از طریق آنها امکان ارتباط مستقیم میان تیم دیجیکالا بیزینس و کاربران فراهم است.
کسبوکارهای متعددی از ابتدای آغاز به کار دیجیکالا بیزینس (آبان ۱۴۰۰) به جمع مشتریان این محصول پیوسته اند؛ برای نمونه میتوان از ایرانسل، بانک صادرات، سازمان تأمین اجتماعی، گروه سولیکو، بانک مرکزی، همراه اول نام برد.
گفتنی است دیجیکالا بیزینس در یک سفارش تعداد ۱۰ هزار کالا در یک نوبت برای مشتری ارسال کرده است؛ این رقم یک رکورد بزرگ در فروش سازمانی برای یک محصول نوپاست. همچنین از مجموع ۵۰۰ سازمان بزرگ ایرانی، ۴۰۰ شرکت برتر از دیجیکالا بیزینس خرید کردهاند.
دیجیکالا بیزینس به عنوان سرویس تسهیل فرایند خرید B2B از 30 آبان 1400 کار خود را آغاز کرد.