خانه » همه » مذهبی » بررسی نسبت وحی و شهود عرفانی

بررسی نسبت وحی و شهود عرفانی


بررسی نسبت وحی و شهود عرفانی

۱۳۹۲/۱۱/۰۶


۹۱ بازدید

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - بررسی نسبت وحی و شهود عرفانینشست «نسبت وحی و شهود عرفانی» ۱۴ بهمن ماه جاری با حضور صاحب‌نظران عرصه دین و عرفان در مؤسسه حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - بررسی نسبت وحی و شهود عرفانینشست «نسبت وحی و شهود عرفانی» 14 بهمن ماه جاری با حضور صاحب‌نظران عرصه دین و عرفان در مؤسسه حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

این نشست با سخنرانی حجت‌الاسلام هادی صادقی، همایون همتی و علی افضلی از اساتید ادیان و عرفان حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

نشست «نسبت وحی و شهود عرفانی» با همکاری انجمن کلام حوزه علمیه و مؤسسه حکمت و فلسفه ساعت 15 روز دوشنبه (14 بهمن ماه) برپا خواهد شد.

بنابر این گزارش، درس‌گفتارهای «زمستان و بهار» آیت‌الله سیدمصطفی محقق داماد عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و عضو فرهنگستان علوم با موضوع «تفسیر قرآن در حکمت متعالیه» از فردا دوشنبه (7 بهمن ماه) در مؤسسه حکمت و فلسفه آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در نشست «نسبت وحی و شهود عرفانی» می‌توانند به آدرس خیابان ولیعصر(عج)، خیابان نوفل لوشاتو، خیابان شهید آراکلیان، پلاک 4، مؤسسه حکمت و فلسفه مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد