خانه » همه » مذهبی » عدم رسیدن به ارگاسم در روابط زناشویی

عدم رسیدن به ارگاسم در روابط زناشویی


عدم رسیدن به ارگاسم در روابط زناشویی

۱۳۹۳/۰۲/۲۹


۱۶۵۹ بازدید

سلام.از سایت و کسانی که در این سایت و برای پاسخ کمک می کنند بی نهایت سپاس گزارم . خدا خیرتان دهد… فراوان
با وجود ملاعبه و معاشقه ی نسبتا طولانی باز من به ارگاسم نمی رسم !!!!
تمام لذته معاشقه را می برم اما اون حالت سستی و یا اوج لذت جنسی به من دست نمی دهد و به اصطلاح ارضا نمی شوم و مایعی از من خارج نمی شود!!!
شرمنده که اینقدر صریح گفتم!!!
راهنمایی میخاستم؟
دنبال علت هستم؟

ارگاسم یا اوج لذت جنسی حالتی است همراه با شهوت بسیار و همراه با لذت. در مردان اوج لذت جنسی همراه با انزال خواهد بود، دراین حالت ضربان قلب افزایش یافته ، میزان تنفس زیاد شده ، انقباضات عضلانی صورت می گیرد و در عرض چند ثانیه با خارج شدن با فشار منی فروکش می کند. اما در زنان در حالت ارگاسم یک زن ممکن است این موارد را تجربه نماید، افزایش ضربان قلب، گرمای شدید و تعریق، سفت شدن نوک پستانها، تند شدن تنفس، احساساتی شدن و گاهی گریه، انقباضات ریتمیک واژن، انقباض غیر ارادی مقعد و … در این حالت در زنان ترشحات غدد جنسی در ناحیه مهبل افزایش می یابد و مایعی چسبناک از آنان خارج می گردد که البته خروج این مایع بستگی به میزان ترشحات مهبل دارد؛ مجموعه این حالات زنجیره ای را ارگاسم می نامند که جنابت حاصل می شود. اوج لذت جنسی زن
ارگاسم یا اوج لذت جنسی حالتی است همراه با شهوت بسیار و همراه با لذت. ارگاسم یک زن ممکن است این موارد را تجربه نماید، افزایش ضربان قلب، گرمای شدید و تعریق، سفت شدن نوک پستانها، تند شدن تنفس، احساساتی شدن و گاهی گریه، انقباضات ریتمیک واژن، انقباض غیر ارادی مقعد و … در این حالت در زنان ترشحات غدد جنسی در ناحیه مهبل افزایش می یابد و مایعی چسبناک از آنان خارج می گردد که البته خروج این مایع بستگی به میزان ترشحات مهبل دارد؛ مجموعه این حالات زنجیره ای را ارگاسم می نامند که جنابت حاصل می شود.
لذت در انسان یک پدیده جسمی و روانی است که تا کنون مقیاسی برای اندازه گیری آن اختراع نشده است و امکان اندازه گیری آن وجود ندارد، از سوی دیگر شکل دستگاه تناسلی تاثیری در میزان لذت ندارد، البته ممکن است بتوان گفت که کیفیت و نوع لذت جنسی در زن و مرد متفاوت است و در نتیجه مقایسه کردن میزان لذت زن و مرد کار صحیحی نیست و نتیجه درستی نخواهد داشت.
از سوی دیگر لذت بردن هر یک از زن و شوهر از رابطه جنسی به میزان بالایی بستگی به شرایط روحی و جسمی و محیطی آنها دارد و حتی زوجین در زمانها و مکانها وشرایط مختلف از یک رفتار جنسی ممکن است میزانها و کیفیت های متفاوتی از لذت را تجربه نماید. ولی با این حال ارگاسم در زنان از فرآیند پیچیده تری نسبت به مردان برخوردار است و به همین دلیل زمانی بیشتر می برد تا زن به ارگاسم برسد. این عمل در زنان دارای یک روند برای تخلیه است به طوری که زمان خاصی برای بوجود آمدن آن نمی توان مشخص کرد.
زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. که در این میان مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در رسیدن به لذت جنسی به همسر کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد.ارگاسم در مردان صرفاً با تحریکات بدنی و تماس ایجاد می شود. در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ارتباط عاطفی طرفین بستگی دارد.
***پرسشگر گرامی به ارگاسم نرسیدن خانم ها می تواند به دلیل بی علاقگی، اضطراب و شرایط روحی نامناسب و مقاربت به روش نادرست باشد و بعلاوه برای بعضی خانم ها این الزام وجود ندارد که با هر مقاربت الزاماً به ارگاسم برسد.
شاید یکی از راههای زیر گره گشای مشکل شما باشد:
-١ اکثر زنان به اشتباه تصور می کنند که در طول رابطه جنسی آرامش بسیار مهم است اما آنها از این نکته غافل هستند که تنش هم در طول رابطه جنسی بسیار مهم و عامل رسیدن به ارگاسم است.

زنان باید یاد بگیرند که تمام عضلات آنها ساق پا ؛شکم، باسن و… دررسیدن به ارگاسم درگیر می شوند.
اکثر زنان می گویند هنگام ارگاسم انقباض در لگن را احساس می کنند.
٢- اکثر زنان رابطه جنسی ذهن فعالی دارند و نمی توانند آن را بر این فعالیت متمرکز کنند. فکرهایی که تمام مغز را اشغال می کنند و به جای تحریک و تشویق جنسی منجر به واپس زدگی میل جنسی می شود.سعی کنید ذهن خود را از تمامی مسائل خالی کنید و در این لحظه فقط به همین مسئله بیندیشید
٣- در موارد بغرنج تر برای درمان حتما به یک پزشک مراجعه کنید و با استفاده از داروهایی تجویز شده زندگی زناشویی خود را انجام دهید تجویز پزشک در بیشتر مواقع می تواند مشکل را برطرف کند.
پرسشگر گرامی به راهکاریی که در مکاتبه قبلی بیان کردیم نیز یک بار دیگر مراجعه کنید. خواهر محترم، تنها راهی که همسران را کامیابی‌های بینهایت مادی و معنوی زندگی زناشویی می‌رساند، انجام وظایف دینی و افزایش آگاهی‌ها و مهارتهای همسرداری است. منتظر مکاتبات بعدی شما هستیم.

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد