خانه » همه » مذهبی » مجتبی خامنه ای

مجتبی خامنه ای


مجتبی خامنه ای

۱۳۹۲/۱۱/۰۹


۳۲۴۰ بازدید

این شایعاتی که پشت مجتبی خامنه ای هست اعم از مفاسد اقتصادی و سیاسی، آیا صحت دارد؟

مطالبی که در مورد آقا مجتبی خامنه ای گفته می شود به هیچ وجه صحت نداشته و شایعاتی است که با هدف تخریب جایگاه رهبری نظام زده می شود . مقام معظم رهبری دارای چهار پسر به نام های سید مصطفى ، سید مجتبى ، سید مسعود و سید میثم هستند و به کار تحصیل ، تدریس و پژوه ش در حوزه اشتغال دارند هیچکدام از فرزندان ایشان ، دارای فعالیت اقتصادی نیستند و بنای مقام معظم رهبری بر این بوده و هست که فرزندانشان به هیچ وجه پستی را نپذیرند. علاوه بر این ، ایشان همیشه توجه دارند که هیچ یک از منسوبین از بابت ارتباطی که با ایشان دارند، برخورداری خاصی پیدا نکنند. چنانکه وقتی دخترشان در آستانه ازدواج بود با داماد شرط کردند تا زمانی که من مسئولیت دارم و رهبرم ، شما به هیچ وجه نباید وارد کارهای اقتصادی یا مشاغل دولتی شوید، به همان کاری که تا به حال مشغول بوده اید، ادامه دهید. نکته دیگر اینکه که فرزندان رهبر انقلاب هیچ مسئولیت رسمی ندارند آنها حتی در بیت رهبری هم مسئولیتی به صورت رسمی به عهده ندارند .
حجت الاسلام و المسلمین «احمد مروی» که از دوران نوجوانی با آیت الله خامنه ای آشنایی و ارتباط نزدیک داشته و از 19 سال پیش تاکنون نیز در مقام معاون ارتباطات حوزهای دفتر مقام معظم رهبری از نزدیک زندگی رهبر انقلاب را دیده است، می گوید: خود آقا دوست ندارند که بستگانشان و مخصوصاً آقازاده هاشان در کارهای اقتصادی باشند، قطعاً این را آقا نمی پسندند. خود اینها هم هیچ رغبتی و هیچ اقبالی ندارند. حالا به هر صورت این جور تربیت شده اند که هیچ اقبالی به این چیزها ندارند.
فرزندانشان بیشتر همین مسائل درس و بحث برایشان مطرح است .
آقازاده ها در دفتر مسئولیتی ندارند. فقط در نشر آثار همکاری دارند والاّ هیچ کدام از آقازاده ها مسئولیتی ندارند. جایی هم مشغول نیستند. ممحّض در درس و کار طلبگی هستند. درس میخوانند و انصافاً هم درسشان خیلی خوب است. خیلی خوب پیشرفت کرده اند. خود آقا مصطفی که الان سطوح عالیه را در قم تدریس میکنند. ایشان مکاسب و کفایه در قم تدریس می کنند. (گزارش خواندنی از زندگی رهبر انقلاب و فرزندان ، سایت آینده ، 21/4/1388 )
سلامت و ساده زیستی مقام معظم رهبری و فرزندان ایشان به گونه ای است که حتی معاندان نظام را نیز به اعتراف وا داشته است به عنوان نمونه عطا الله مهاجرانی از صحنه گردانان اصلی مخالفان نظام در جلسه پرسش و پاسخی که در یکی از دانشگاه‌های انگلیس برگزار شد اعتراف نمود من آیت‌الله خامنه‌ای را خوب می‌شناسم و می‌دانم که در تمام کارنامه‌ اقتصادی خود و اقوامش، نقطه سیاه که هیچ، حتی یک نقطه خاکستری هم نمی‌توان یافت. (fetyan.net/newsdetail-169-fa.html )

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد