خانه » همه » مذهبی » آسیب دیدگی پرده بکارت بر اثر خودارضایی

آسیب دیدگی پرده بکارت بر اثر خودارضایی


آسیب دیدگی پرده بکارت بر اثر خودارضایی

۱۳۹۳/۰۵/۲۳


۲۲۵۲۸ بازدید

من ۲ سال پیش بکارتم و در اثر خود ارضایی از دست دادم…آیا پزشکی قانونی میتونه تشخیص بده که بکارت من در اثر خودارضاعی از بین رفته نه ارتباط با جنس مخالف؟؟؟

پرسشگر محترم!از این که ما را امین خود دانستید کمال تشکر وقدردانی را داریم. ما قدر ارتباط با شما را می دانیم.
در پاسخ باید عرض کنیم از کجا معلوم که شما بکارت خود را از دست داده اید و چگونه به یقین رسیده اید؟ آیا پزشک این از بین رفتن را تایید کرده؟
بطور کلی در زمینه سلامت بکارت شما در خودارضایی توجهتان را به نکات زیر جلب می کنیم:
1. ظاهراً در این مورد دچار اضطراب و افراط شدید شده اید و حساسیت بیش از حد به خرج می دهید. چنانچه در هنگام عمل خودارضایی خونریزی اتفاق نیفتاده باشد، به احتمال بسیار زیاد هیچ مشکلی برای شما پیش نیامده است، زیرا پاره شدن پرده بکارت با خون ریزی و درد همراه است و معمولاً در ذهن دختر می ماند. پس احتمال پاره شدن پرده بکارت به خاطر این عمل اصلا جایی ندارد.
2. باز تأکید می کنیم که در اثر خودارضایی خیلی بعید است که فرد بکارت خود را از دست بدهد مگر اینکه جسم خاصی مانند انگشت خود یا … را داخل کرده باشد. پرده بکارت حدود سه تا چهار سانتیمتر در عمق لبه های کوچک فرج قرار دارد. در قسمت مرکزی آن سوراخ نامنظمی است که خون پریود از آن خارج می شود. در افراد مختلف میزان الاستیسیته یا کششی بودن پرده و همچنین اندازه و نوع سوراخ مرکزی آن متفاوت است و حتی در بعضی موارد پس از ازدواج و انجام نزدیکی هیچ گونه پارگی صورت نمی گیرد. زیرا کشش پرده زیاد است و یا سوراخ مرکزی آن بزرگ است. اما در مواردی که پارگی پرده رخ دهد سوراخ مذکور از بین می رود و اصطلاحا گفته می شود، پرده بکارت پاره شده است. بنابراین چنانچه فقط قسمت ظاهری آلت تناسلی، مورد دست ورزی قرار گرفته باشد و دست ورزی به داخل کشیده نشده باشد، هیچ آسیبی به بکارت شما وارد نشده است و نگران نباشید.
3. باز هم متذکر می شویم که درصد بالایی از نگرانی های ما اصلا محقق نمی شوند. فقط انرژی روانی ما را هدر می دهند. بنابراین تلاش کنید آن را فراموش کنید.
4. چنانچه در این زمینه بیش از حد نگران هستید بهترین راه، مراجعه به پزشک است و ترسی که در این مورد دارید کاملا بیهوده است. این از وظایف متخصصین زنان است و برای آنها امری عادیست. با کمال آرامش و خونسردی به یک نفر پزشک متخصص زنان و زایمان (خانم) مراجعه فرمایید تا با یک معاینه سطحی و ساده، پاسخ دقیق به شما داده شود و از این نگرانی بیهوده خلاص شوید.
5. باز تأکید می کنیم چنانچه خواستگار مناسبی دارید، با آرامش اقدام کنید و به ایشان در این زمینه چیزی نگویید و نگران عوارض آن هم نباشید. خود امر ازدواج باعث می شود بسیاری از نگرانی ها و استرس های شما برطرف شود و به آرامش و سلامتی دست یابید.
اما در مورد اینکه فرمودید آیا پزشکی قانونی میتونه تشخیص بده که بکارت من در اثر خودارضاعی از بین رفته نه ارتباط با جنس مخالف؟؟؟ باید عرض کنیم بله کاملا قابل تشخیص است که ازاله بکارت توسط خودتان صورت گرفته و یا توسط دیگری .
بنابراین نگران نباشید.موفق و سربلند باشید.

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد