خانه » همه » مذهبی » آیا در مورد آثار و نیروهای ماوراء الطبیعه متاثر از اعمال خوب و شر و نشانه ها و سمبل های توحیدی و شیطانی تحقیقاتی صورت گرفته که مورد تایید علمای اسلام باشد؟

آیا در مورد آثار و نیروهای ماوراء الطبیعه متاثر از اعمال خوب و شر و نشانه ها و سمبل های توحیدی و شیطانی تحقیقاتی صورت گرفته که مورد تایید علمای اسلام باشد؟

در مورد سمبل های شیطان پرستی و فرقه های مشابه، تحقیقات مختلفی در مراکز خاص به عمل آمده و می توان جهت استفاده به آنها مراجعه کرد. ولی تحقیق در مورد انحرافات موجود در عرفان و شناخت عملی و عرفانی نیروها و مشاهدات و تجلیات ماورای طبیعی در سطوح مختلف آن، نیاز به کار علمی و معرفتی داشته و نمی توان به تحقیقات تاریخی ، سیاسی ، اجتماعی و فرقه شناسی صرف اکتفا کرد.

 

ضمن این که اشاعه عرفان اسلامی به معنای حقیقی کلمه به شیوه ای مثبت می تواند نیاز معرفتی و طلب عرفانی روز افزون جوامع (از جمله جوامع اسلامی) را برآورده کرده و با ژرفای معنوی و تعالیم نجات بخش خود بساط قدرتهای توهمی دجال های مدرن را برچیند. چرا که تنها در فقدان عرفان امام زمانی است که فرقه های شبه عرفانی و دجالی، عرصه را برای جلوه گری در دنیای ظاهر پرست معاصر می یابند . طبیعی است که بهترین مبارزه با این فرقه ها ایجاد زمینه های بیشتر برای دریافت عرفان حقیقی در کشور های اسلامی و در کل جهان معاصر است.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد