خانه » همه » مذهبی » بدحجابی همکار و مشکلات روانی

بدحجابی همکار و مشکلات روانی


بدحجابی همکار و مشکلات روانی

۱۳۹۳/۰۵/۲۶


۵۹ بازدید

با سلام وعرض خسته نباشید:
همکار بنده حقیر که خانم میباشد با وضعیت حجاب نامناسب در محل کار مارا دچار گناه میکنه وبا توجه به اینکه اینجانب دوست دارم با آرامش کارم رو ادامه بدم در حال حاضر با مشکلات روانی مواجه شده ام لطفا بنده حقیر را به لحاظ روانشناسی راهنمائی بفرمائید.

با سلام و تشکر از ارتباط شما با این مرکز
1. احساس ناراحتی و نگرانی شما از این موضع بیانگر تعهد دینی و تقوا و خداترسی شما است و این سرمایه ای بزرگ و ارزشمند است که باید قدر دان ان باشید و در حفظ و تثقیت ان بکوشید .
2. مهم ترین وظیفه شما کنترل چشم و نگاه نکردن به این خانم بد حجاب است زیرا چشم دروازه قلب و دل است و قلب انسان تحت تاثیر مشاهدات او است و اگر انسان بتواند بر نگاه خود کنترل و تسلط داشته باشد قلب او در شعاع تاثیر صحنه هایی که موجب به هم ریختن و نگرانی او می شود قرار نمی گیرد .
3. یاد خدا و ذکر قلبی دایم و پیوسته بهترین وسیله ارامش قلب و موجب تمرکز حواس انسان می گردد و سد و مانعی محکم در برابر خواهش های ناروای نفس است . بنا بر این اذکار مختلف و متنوعی را در حال کار و فعالیت داشته باشید و زیاد به یاد خداوند باشید .
4. به یاد داشته باشید که مخالفت با خواسته شیطان و نفس که از سخت ترین کارها است در روایت رسول خدا ص جهاد اکبر نامیده شده و پاداش و اجری بیشتر از جهاد با دشمن خارجی در جبهه جنگ دارد .
5. این موضوع را نوعی امتحان الهی برای سنجش ایمان و باور خود به حساب اورید و با مدد گرفتن از خداوند در راه موفقیت در این ازمایش و امتحان قدم بردارید .

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد