خانه » همه » مذهبی » بریده‌های انتخاباتی

بریده‌های انتخاباتی

عصراسلام: با این تعبیر دو رقیب نظامی و قضایی خود را از رینگ خارج کرد اما لحظاتی بعد پاتک سعید محمد از راه رسید که وعده پایان دادن اشرافیت خانوادگی بعضی ها را داد. 
سعيد محمد با حضور خود در ماراتن انتخاباتی کاری خواهد کرد که کسانی که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را حرام می دانستند برای رای نیاوردن او رای دادن به هر نامزد دیگری را اوجب واجبات بشمرند. گفتمان او یادآور خطبه عبیدالله بن زیاد در مسجد کوفه است. گفته بود سرهایی را می بینم که مانند خوشه های طلایی گندم تشنه داس اند. سعید محمد به خانواده لاریجانی هم رحم نخواهد کرد تا چه رسد به مردم عادی! 
آمدن رئیسی هم که در عین رفاقت با قالیباف خود را رقیب فساد می داند تنور انتخابات را گرم نگه خواهد داشت. او برای بازگشایی کارخانه های تعطیل شده به وسیله قوه قضائیه! زحمات زیادی را در ماه های مشرف به انتخابات تحمل کرده است. از تیم تبلیغاتی صداوسیما که در تمام این سفرهای استانی او را همراهی کرده و از پای در نیامده اند هم باید قدردانی کرد که خوراک مناسبی برای رقبای رئیسی در مناظره ها فراهم کرده اند و هم چنین باید از آیت الله سیستانی تشکر کرد برای ترک فعلی خاص! 
ضرغامی از همین اول با زدن زیر میز مرفهین! شروع کرده تا اثبات کند رقیبی خطرناک تر از خودش ندارد. او قصد دارد چند درصد ناچیزی از ملت ایران را که نان خور کمیته امداد نیستند زیر نام کمیته ای درآورد که مزین به نام امام خمینی است. بهتر است ضرغامی عنوان ملی کردن فقر را برای برنامه اش انتخاب کند. 
آخوندی هم شاه بیت حرف هایش در این چند ماهه، اف ای تی اف است که کثرت تکرارش فقط آب دهان را خشک می کند همان گونه که عدم تصویب‌ از سوی مجمع تشخیص زندگی مردم را با دشواری دوچندان مواجه کرده است. دغدغه آخوندی حق است اما نامزد ریاست جمهوری نباید مثل مداحی باشد که تنها یک بیت از بر کرده است. سینه زنان خسته می شوند.
نویسنده:  مجید مرادی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد