خانه » همه » مذهبی » بیانیه بسیج دانشجویی چند دانشگاه پیرامون مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری/۱۳۸۴

بیانیه بسیج دانشجویی چند دانشگاه پیرامون مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری/۱۳۸۴

 در اين بيانيه آمده است: « بار ديگر دشمنان نظام اسلامي در بهت و حيرت فرو رفتند كه چطور ملتي مقاوم و هوشيار در زير بمباران امپراتوري رسانه‌هاي جهان استكبار بر مسير خود پاي مي‌فشارد. ملت ما ثابت نمود كه در الگوي مردم‌سالاري ديني خود كه نمونه‌ي بي‌نظير در قرن حاضر است، پاي مي‌فشارد؛ و علي‌رغم ميل دشمنان مصمم است مسير عزت و سربلندي را بپيمايد.
 بسيج دانشجويي در تاسي به رهبر فرزانه خويش و با نيت الهي و اخلاص جوانان مومنش، تمام تلاش خود را براي حضور حداكثري مردم در صحنه‌ي انتخابات بكار گرفت و امروز ثمره‌ي تلاش خود را ديد و شيريني آن را چشيد. بدينوسيله از ملت بزرگ ايران جهت خلق اين حماسه صميمانه تشكر نموده و از همه‌ي كساني كه دست در دست همديگر گذاشتند تا اين حماسه‌ي بزرگ خلق شود قدرداني مي‌نماييم. بدا به حال آنانكه در فرداي اين حماسه‌ي بزرگ، ساز شبهه را نواختند و جبران ناكامي خود را در تخريب بسيج يافتند. معلوم نيست چرا بسيجيان مي‌توانند مجري و بازرس باشند، اما نمي‌توانند ناظر باشند. در بحبوحه تبليغات انتخاباتي، بسيج را متهم به حمايت از يك كانديدا مي‌كردند و وقتي ديگري پيروز شد، متهم به حمايت از آن مي‌شوند و اگر شخص سوم اصولگرايان امروز پيروز عرصه بود، قطعا متهم به حمايت از آن مي‌شديم. از سكولارها و افراطيون ساختارشكن چنين قضاوتي غير منتظره نيست. اما ياران قديمي انقلاب و بسيج چرا؟! 
بسيج دانشجويي ضمن تقدير از همه‌ي كانديداهاي محترم كه با حضور و رقابت خود، كانون انتخابات را گرم نمودند، نكات زير را به عرض ملت بزرگ ايران مي‌رساند: 1- همانگونه كه در دور اول انتخابات شگفتي‌ساز بوديد، در دور دوم نيز مرحله‌ي تكميلي عمليات خود را براي ياس كامل دشمن به انجام رسانيد. 2- دو كانديداي حاضر در دور دوم، از ياران انقلاب و نظام دلسوز كشور و انقلاب مي‌باشند؛ لذا وام‌دار و متعلق به هيچ جرياني نيستند. كساني كه تا ديروز به طبل باطل ساختارشكني مي‌كوبيدند، در نزد كانديداي مومن به انقلاب هيچ جايگاهي ندارند. به كانديداي محترم نيز توصيه مي‌نماييم حضور در عرصه‌ي قدرت را به هر قيمت ممكن برتابند و از مسير اصول و اعتدال خارج نشوند. 
3- علي‌رغم ادعاي حاكم شدن گفتمان افراطيون بر كشور، در اين انتخابات مشخص شد بخشي از اصلاح‌طلبان كه بر “گفتمان معيشت” تاكيد داشتند، با اقبال بهتري مواجه شدند؛ و اين خط پاياني بر افراط‌گري و ساختارشكني است. اگر چه بعيد است از‌آن درسي گرفته شود. 4- از كانديداي محترم كه از گردونه انتخابات خارج شده‌اند، مي‌خواهيم كه با حضور خود و كمك به امر انتخابات، فضاي آن را بيش از پيش گرم نمايند. 
5- برخي كانديداها علي‌رغم اينكه از همه‌ي دستاويزهاي ممكن براي تخريب چهره‌ي نظام استفاده كردند و با دشمنان انقلاب نيز هم قسم شدند، حتي در شهر و استان خود نتوانستند به اكثريت نسبي دست يابند؛ لذا اميد است در اصلاح نگرش خود اقدام نمايند؛ از اين رو به آنان توصيه مي‌نماييم در برابر ملت مسلمان ايران و قانون اساسي سر تعظيم فرود آوردند و تجربه‌ي امروز را چراغ راه آينده نمايند. 
6- هر كدام از كانديداهاي محترم كه در اين انتخابات در عرصه‌ي خدمت به مردم حضور يابند، رييس همه ملت است و بسيج دانشجويي به سهم خود، به حمايت و نقد عملكرد ايشان خواهد پرداخت.
 در پايان اين بيانيه اسامي بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي آزاد اسلامشهر، آزاد پرند، آزاد علوم پزشكي، آزاد رودهن، آزاد سماء،آزاد شمال، آزاد شهرري،آزاد شهر قدس، آزاد علوم تحقيقات، آزاد فيروزكوه، آزاد كرج، آزاد مركز، آزاد ورامين، الزهرا(س)، امام حسين(ع)، امام صادق(ع)، امور اقتصادي، امير كبير، انقلاب اسلامي، پارس الكتريك، پيام نور تهران، پيام نور دماوند، پيام نور شهرري، پيام نور كرج، پيام نور ورامين، تربيت معلم تهران، تربيت معلم شهيد بهشتي، تربيت معلم زينبيه ورامين، تربيت معلم شهيد رجايي، تربيت معلم نسبيه، تربيت مدرس، تعاون، تهران، جهاددانشگاهي، تربيت بدني امام علي (ع) شهريار، حوزه‌ي هنري، خواجه نصير، روابط بين‌الملل، سوره، شاهد، شريعتي، شريف، شهيد باهنر، شهيد بهشتي، شهيد رجايي، شهيد شمسي‌پور، شهيد عباس‌پور و … آمده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد