خانه » همه » مذهبی » خواص ذکر «لاحولَ و لا قوُة اِلاّ بالله العلیُ اَلعظیم»

خواص ذکر «لاحولَ و لا قوُة اِلاّ بالله العلیُ اَلعظیم»


خواص ذکر «لاحولَ و لا قوُة اِلاّ بالله العلیُ اَلعظیم»

۱۳۹۳/۰۷/۱۶


۴۲۳۸ بازدید

این موضوع صحت دارد؟
ختم بسم الله الرحمن الرحیم
برای برآورده شدن حاجت بسیار مجرب است که این آیه را ۷ مرتبه بخواند و حاجت خود را بخواهد شکی نیست که خداوندمتعال فرشتگان را گواه میدهد که حاجت او را برآورد بسم الله الرحمن الرحیم لاحولَ و لا قوُة اِلاّ بالله العلیُ اَلعظیم

پرسشگر گرامی با سلام و تشکر از ارتباط شما با این مرکز
1. ذکر بسم الله الرحمن الرحیم لاحولَ و لا قوُة اِلاّ بالله العلیُ اَلعظیم در روایات زیادی مورد توصیه و سفارش است و خواص زیادی برای ان نقل شده است .
2. مثلا در روایتی از امیر مومنان ع امده :
مَنْ قَالَ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ سَبْعَ مَرَّاتٍ وَ هُوَ ثَانِی رِجْلِهِ بَعْدَ الْمَغْرِبِ قَبْلَ أَنْ یَتَکَلَّمَ وَ بَعْدَ الصُّبْحِ قَبْلَ أَنْ یَتَکَلَّمَ صَرَفَ اللَّهُ تَعَالَى عَنْهُ سَبْعِینَ نَوْعاً مِنْ أَنْوَاعِ الْبَلَاءِ أَدْنَاهَا الْجُذَامُ وَ الْبَرَصُ وَ السُّلْطَانُ وَ الشَّیْطَانُ .
مستدرک الوسائل ج 5 ص 101 باب 26
هر کس بسم الله الرحمن الرحیم لاحولَ و لا قوُة اِلاّ بالله العلیُ اَلعظیم را هفت مرتبه در حالی که پایش را جمع نموده بعد از نماز مغرب و صبح قبل از سخن گفتن بگوید خداوند 70 نوع بیماری را که کمترین انها خوره و پیسی و شر پادشاه و شیطان است از او دور می کند .
3. مطلب مورد پرسش از اموری است که تاثیر ان با تجربه ثابت شده است .
4. عمل به این ختم برای بر اورده شدن حاجت بی اشکال است .

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد