خانه » همه » مذهبی » خودارضایی شوهرم

خودارضایی شوهرم


خودارضایی شوهرم

۱۳۹۲/۰۹/۲۸


۴۶۱۵ بازدید

سلام خسته نباشید من یه خانم ۲۳ سالم از یه خانواده مذهبی شوهرمم همینطور ۴ سال ازدواج کردیم شوهرم معتاد به استمنا من خیلی دارم عذاب میکشم همش گریه میکنم همه نیازتشو براورده میکنم ولی بازم این کارو میکنه بعدشم کلی پشیمون میشه و گریه میکنه الان حاملم تورو خدا کمکم کنید من نمیخوام پدر بچم این کارو بکنه.

خواهر محترم از ظاهر نامه شما بر می آید که همسرتان در اثر انجام خودارضایی به نوعی اشکال در میل جنسی مبتلا شده است، یعنی او بجای آنکه از دیدن شما و معاشقه و نوازش شما تحریک گردد و با شما به رابطه جنسی بپردازد و در نهایت به اوج لذت جنسی برسد، با خیالات و تصورات خود تحریک شده و با دست خود را ارضا می کند ،
این کار علاوه بر این که حرام می باشد و گناه کبیره محسوب میگردد، برای او نیز به شدت ضرر داشته و زندگی مشترک شما را نیز تهدید می کند، بنابراین ایشان حتما باید دست از این کار برداشته و تمام نیاز های جنسی اش را با شما برآورده نماید،
اگر شما در رفتار، گفتار، ظاهر ، … مشکلی دارید یا به گونه ای رفتار می کنید که سبب می گردد او علاقه جنسی به شما نداشته باشد، دراولین فرصت خودتان را اصلاح نمایید و آنگونه که او دوست دارد باشید، به گونه ای که از دیدن شما، صحبت کردن با شما، نوازش شما، ظاهر شما ، … لذت ببرد و تحریک جنسی گردد و در نهایت هر زمان که از شما رابطه خواست با علاقه بپذیرید،
اما اگر همسرتان در مرحله ای است که به علی رغم مشکل نداشتن با شما باز هم فقط خودارضایی را می خواهد، یعنی اعتیاد به خودارضایی دارد، در این صورت حتما ایشان باید خودش را درمان نماید.
جهت درمان این مشکل     بهترین درمان شرطی سازی مجدد ارگاسمی( orgasmic reconditioning ) است.
در این روش از فرد خواسته می شود تا با همان شیوه خاصی که تمایل جنسی او بوده است، تحریک شود، بعد توجه خود را از آن شیوه بردارد و با محرک جنسی مناسب، یعنی همسر خود، به لذت جنسی بپردازد و ارگاسم را تجربه نماید. اگر انگیختگی جنسی او کاهش یافت، دوباره با رجوع به همان شیوه قبلی برگشته و تحریک گردد، اما فقط در حال تمرکز کردن روی محرک جنسی قابل قبول، یعنی همسر خود اجازه دارد به ارگاسم برسد. به مرور زمان این فرد برای تحریک جنسی، کمتر به تمایل جنسی قبلی خود متکی می شود و به طور فزاینده ای به محرک جنسی مطلوب یعنی همسر خود روی می آورد.
اگرهمسر شما بخواهد با این شیوه به درمان بپردازد، باید شما به او کمک نمایید، به این ترتیب که اگر او در گذشته با تحریک آلت تناسلی به خودارضایی می پرداخته، اکنون باید شما او را با همان روش تحریک جنسی نمایید، و پس از آنکه به قدر کافی تحریک شد، عمل دخول را انجام دهد تا با دخول به ارگاسم برسد، اگر پس از دخول، میزان تحریک جنسی دریافت شده کاهش یافت و از دخول به قدر کافی لذت نبرد یا نعوظ را از دست داد، به گونه ای که نمی تواند ارگاسم بشود، در این صورت دخول را متوقف نموده و از شما بخواهد دوباره او را از طریق تحریک آلت تناسلی با دست، تحریک نمایید، اما یادتان باشد که او به هیچ وجه نباید با تحریک توسط دست، ارگاسم را تجربه نماید، بلکه پس از دریافت تحریک و آمادگی باید دوباره عمل دخول انجام گیرد و با دخول ارگاسم را تجربه نماید، و این رفتار را آنقدر تکرار نمایید که همسرتان از طریق دخول ارگاسم شود.
البته طبیعی است که ممکن است در دفعات اولیه نتوانید ارگاسم را از طریق دخول تجربه نماید، اما با تکرار این روش در روزها و دفعات بعدی و به مرور زمان، بدن او یاد خواهد گرفت که تحریک نهایی و ارگاسم را با دخول تجربه نماید.
نکات قابل توجه:
اول، این که هر بار پیش از شروع تمرین(شرطی سازی مجدد ارگاسمی)، همسرتان باید شما را با روابط عاطفی، نوازش و ماساژ نقاط حساس بدن آماده نماید.
  دوم، آنکه از گناه خودارضایی که در گذشته انجام داده، توبه نماید و رابطه میان خود و خدای مهربان را برقرار نموده و گذشته را با پرداختن به معنویت و رسیدگی به خانواده جبران نماید، تا از لحاظ روانشناختی نیز آرامش داشته و توانایی یک رابطه جنسی کامل را در خود ایجاد نماید.
سوم، اینکه درمان با این روش زمان بر بوده و نباید توقع داشته باشید با چند بار تمرین به خواسته خود برسید، بلکه شاید رسیدن به سلامتی اولیه نیاز به چند ماه تمرین داشته باشد.
و آخر، اینکه علی رغم موثر بودن این روش، در صورتی که با انجام این راهکارها(به هر دلیلی) موفق به درمان نشدید، بایستی به یک روانشناس بالینی متخصص اختلالات جنسی مراجعه نمایید.
موفق باشید
منتظر مکاتبات بعدی شما هستیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد