خانه » همه » مذهبی » درد به هنگام آمیزش

درد به هنگام آمیزش


درد به هنگام آمیزش

۱۳۹۲/۱۱/۱۵


۳۷۶ بازدید

سلام. من تا به حال ۵ بار با همسرم آمیزش داشتم و هر بار درد بسیار شدیدی دارم اما تا به حال اصلا خون پرده بکارت ندیدم در حالی که هم انگشت و هم آلت جنسی همسرم کاملا داخل می شود. ضمن اینکه وقتی انگشت را کاملا وارد میکنم درد خیلی کمی دارم ولی وقتی آلت همسرم وارد میشود درد زیادی دارم و درد بعد از رابطه تمام میشودلطفا کمکم کنید

خواهر محترم؛ خوشحالیم که با جوانی در ارتباطیم که به مسائل ضروری زندگی زناشوئی خود اهمیت می‌دهد و در جهت ارتقاء سطح سلامت معنوی، روانی و مادی آشیانه خود از هیچ تلاشی فروگذار نیست. قدر اعتمادتان را می‌دانیم و در ادامه به پاسخ شما خواهیم پرداخت.
دو تمرین برای حل این مسئله برای شما بیان می‌کنیم:
در مورد پرده بکارت باید بگوییم که این پرده انواع مختلفی دارد که در بعضی هنگام اولین نزدیکی خونی مشاهده نمی‌شود پس در این زمینه نگران نباشید. اما برای در مان در دناک بودن نزدیکی با همسر دو تمرین در جهت حل این مسئله برای شما بیان می‌کنیم :
۱- تمرین مداوم انبساط و انقباض مهبل ( Kegel exercises ) : عضلاتی که زن باید منقبض کند، همان عضلاتی هستند که در هنگام ادرار کردن، انقباض آنها باعث قطع ادرار می شود. باید عضلات برای چند ثانیه منقبض و سپس رها یا شل شوند. دفعات اول می توان این کار را در هنگام دفع ادرار انجام داد تا این اطمینان ایجاد شود که عضلات درستی را منقبض می‌کند نه سایر عضلات شکمی را؛ بعد از اینکه از درست انجام دادن تمرین مطمئن شد، دیگر آن را در دستشویی انجام ندهد. این تمرین را هر بار که در طول روز یادش آمد انجام دهد، هر بار ۲۰ انقباض. فراموش نکند که بعد از هر بار انقباض، عضلات را برای چند ثانیه شل نماید.
۲- بعد از چند روز که تمرین انبساط و انقباض‌ را مرتبا انجام داد، تلاش کند که یک انگشت خود را وارد واژن کند. در ابتدا ممکن است این کار باعث سوزش بشود، اما ناامید نشود، با تمرین مداوم، میتواند این کار را انجام دهد. به مرور زمان تلاش کند دو انگشت و سپس سه انگشت را وارد واژن کند. برای این تمرین ناخن‌هایش را بگیرد و از ژل مناسب روان کننده ( lubricant ) استفاده کند. انگشت‌ها باید تا عمق ۵ الی‌ ۶ سانتیمتر وارد واژن شوند. همچنین سعی‌ کند انگشت‌ها را برای مدتی مثلا ۳۰ دقیقه در واژن نگاه دارد ، به این ترتیب عضلات واژن ورزیده خواهند شد.
نکته بسیار مهم :
دقت کنید این عمل نباید به مرحله تحریک جنسی برسد که خودارضایی، گناه بوده و تبعات معنوی، جسمی و روانی زیادی خواهد داشت. اگر زن احتمال بروز این مشکل را می‌دهد می‌تواند از همسرش در این تمرین کمک بگیرد تا اگر به تحریک جنسی انجامید، گناه محسوب نشود.
به چند دلیل، مناسب است زن این تمرین را انجام دهد :
میتواند انقباض و انبساط عضلات را دور انگشت‌ها حس کند و مطمئن شود که عضلات درستی‌ را منقبض و منبسط می‌کند. همچنین با این تمرین میتواند به وجود جسمی‌ خارجی‌ در واژن عادت کند. انگشت‌ها به این دلیل وسیله خوبی‌ برای این تمرین هستند که در صورت احساس کوچکترین درد یا سوزش می توان آنها را به راحتی‌ خارج کند. بسیاری از خانم‌ها این تمرین را در وان حمام انجام می دهند چرا که آب به صورت یک روان کننده طبیعی‌، به آنها کمک می کند.
در صورت امکان، این تمرین را هر روز انجام دهد. اگر بعضی‌ روزها تعداد انگشت کمتری را – در مقایسه با سایر روزها- توانست وارد کند، ناامید نشود، این کاملا نرمال است. اگر هم دید که نمی تواند انگشت‌ها را به اندازه کافی‌ وارد کند، تمرین انقباض را باز هم انجام بدهد. وقتی‌ عضلات را شل کند می تواند انگشت‌ها را تا عمق بیشتری در واژن وارد کند. تعداد زیادی از مبتلایان به واژینیسم قادر به لمس سطوح خارجی‌ واژن نیستند، به این ترتیب فرو کردن انگشت و ادامه تمرین منتفی می شود. اولین مرحله برای این افراد تمرین لمس سطوح خارجی‌ است. حتی می توانند این کار را با استفاده از بی حس کننده انجام دهند. بعد از مدتی‌ که این مشکل برطرف شد، به تدریج تلاش کنند تا انگشتشان را وارد واژن کنند و به مرور مراحل بالا را اجرا نمایند.
خواهر گرامی؛ یکی از نکات درمانی بسیار مهم که مورد اشاره و تأکید دین نیز هست، آماده سازی عاطفی- جنسی زن توسط شوهر قبل از رابطه جنسی است. این آماده سازی ضمن اینکه از اضطراب و هراس مخرب زن به شدت می‌کاهد، فاصله رسیدن به ارگاسم را در زوجین کاهش می‌دهد.
خواهر ارجمند بهتر است که همسرتان در جریان درمان شما چه توسط راهکارهای ارائه شده باشند و از روند درمان آگاه بوده و نظارت داشته باشند.
موفق باشید. منتظر مکاتبات بعدی شما هستیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد