خانه » همه » مذهبی » سردمزاجی شوهر

سردمزاجی شوهر


سردمزاجی شوهر

۱۳۹۳/۰۴/۱۰


۱۱۸۱ بازدید

با سلام ۴ساله که ازدواج کردم دوساله که شوهرم بخاطر ماموریت کاری به بندرعباس رفته اوایل خوب بود هرشب باهم صحبت میکردیم پیامک میدادیم کل طول شبرا وقتی هم میامد اولین چیزی که میخاست از من سکس بود اما یکسال اخیر به کلی فرق کرده نه پیامکی نه حسی به من وقتی هم میاید به ذور به خاست من شاید یکبار سکس داشته باشیم اینقدر به من بیتفاوت شده از نظرجنسی انگار من خواهرش هستم خواهش میکنم راهنمایم کنید .

این را بدانید که شور و حرارت جنسی در اوایل ازدواج در اکثر قریب به اتفاق همسران دیده می‌شود و این ممکن است به خاطر تمایلات فزون‌یافته جنسی و نیز ناکامی‌ها و عطش جنسی و عاطفی بوده باشد که معمولاً جوانان به صورت طبیعی قبل از ازدواج با آن روبرو هستند. این مسئله حتی می‌تواند به شکل افراط در بیاید و وقت بسیاری از همسران را مشغول سازد. البته به مرور زمان با ارضای بهینه و مطلوب غریزه جنسی و نیازهای عاطفی به تدریج از آن شور و حرارت جنسی و عاطفی اوایل ازدواج کاسته می‌شود و روابط همسران در یک سیکل طبیعی قرار می‌گیرد. البته گاهی ممکن است برخی از مردان به خاطر مشغولیت‌های فکری و کاری، خستگی و فشارهای ناشی از کار و مشکلات همراه آن، نشاط جنسی خود را از دست بدهند و دیگر تمایل چندانی برای برقراری رابطه جنسی با همسرشان نداشته باشند. همچنین ممکن است رابطه جنسی برای برخی از مردان به صورت کاری یکنواخت و تکراری در آمده باشد و همین مسئله سبب بی‌میلی جنسی آنان گردد. البته احتمالات دیگری نیز متصور می‌شود که لزومی به بیان آن نیست.
به هر حال، همه این مسائل نیاز به بررسی کارشناسانه دارد و تا علت و یا علل مشکل به خوبی شناسایی نگردد، هرگز نمی‌توان راهکار کارآمدی را برای حل مشکل بیان کردد.
به طور کلی، سعی کنید روزها و مواقعی که شوهرتان در مأموریت نیستند و در منزل و در کنارتان حضور دارند و شرایط برای برقراری رابطه جنسی فراهم است، وی را از لحاظ جنسی تحریک کرده و او را برانگیزانید، معمولاً وقتی مردها از لحاظ جنسی تحریک شوند در برابر برقراری رابطه جنسی کوتاه می‌آیند و متمایل می‌شوند.
برای تحریک جنسی شوهرتان و تمایل او به برقراری روابط جنسی راهکارهای عملی زیر را به کار ببندید:
1- شوهر خود را با راه‌های مختلف متوجه نمایید که نیاز جنسی دارید و این نیاز را باید او برطرف نماید. وی با درک نیازتان بیشتر سعی خواهد کرد که به طرف‌تان کشیده شود. به او بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش شما می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضای جنسی- جسمی نیست، بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضا می شود.
افکار خود را با او در میان بگذارید. این را به صورت یک تهدید مطرح نکنید. فقط میزان امیدواری خود را با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید و منتظر نتیجه‌ی آن شوید.
2- نباید به همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید، از او انتظار دارید که با شما سکس داشته باشد. این کار مسلماً تحریک او را متوقف می‌کند. چون رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید.
رابطه جنسی تجربه‌ای است که باید با رضایت دو طرف انجام شود. اگر بخواهید همسرتان را مجبور به سکس کنید، وقتی که به هیچ وجه تمایلی به آن ندارد، مطمئن باشید که دیگر هیچ تمایلی به سکس با شما پیدا نخواهد کرد. اگر همسرتان تمایلی ندارد و یا خسته است یا حال و حوصله ندارد، به هیچ وجه نباید او را مجبور به این کار کنید.
3- سعی کنید در منزل از بهترین و زیباترین و شیک ترین لباس‌های خود استفاده کنید.
4- از عطرهای خوشبو استفاده کنید و لباس زیرهای مناسب و زیبا بپوشید، طبق تحقیقات انجام گرفته، لباس زیر نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد. بدانید که مردها اصلاً شبیه زنان نیستند و سلیقه آنها در لباس زیر هم شبیه به شما نیست. همه چیز به سلیقه شوهرتان بستگی دارد. پس با خود او در این باره صحبت کنید و ببینید او چه دوست دارد همان را بپوشید.
5- رعایت مسائل بهداشتی و نظافتی، آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی است که نقش مهمی در تحریک و ارضای جنسی مرد دارد.
6- با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید، سعی کنید با کلام، نگاه، حرکات و رفتار خود به آرامی همسر را تحریک کنید؛ بگذارید او نشانه‌های عشق و محبت را در شما ببیند و به آرامی به او نزدیک شوید.
7- رفتار تحریک‌آمیز داشته باشید، عشوه و ناز زنانه، سبب تحریک شدید مرد می شود.
8- گفتار‌های عاشقانه داشته باشید، تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت‌های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است.
9- در پخت غذاها و تهیه دِسِرها دقت کنید که طبع غذاهای تهیه شده گرم باشد. از آماده کردن غذایی که مزاج انسان را به سمت سردی سوق می‌دهد، مثل ماست، دوغ، خیار و هندوانه پرهیز کنید.
10- در زندگی جنسی خود تنوع ایجاد کنید، تنوع دادن به رفتارهایتان حین رابطه جنسی و اضافه کردن عنصر هیجان به زندگی جنسیتان، آتش آن را همیشه شعله ور نگه می‌دارد. رابطه جنسی شنیداری را امتحان کنید، به این صورت که وقتی در تختخواب هستید از خود صدا ایجاد کنید، در این صورت هم انرژی جنسیتان خالی می‌شود و هم همسرتان را تحریک می‌کنید چون باعث می‌شود که فکر کند رابطه جنسی فوق العاده‌ای انجام می‌دهد.
11- همواره به خودتان برسید و در آغاز و حین رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن او نمایید.
12- شایسته است که بعد از پایان رابطه جنسی، شربتی گوارا تهیه نموده و برای همسر خود بیاورد و در آخر بهتر است بعد از انجام رابطه جنسی از همسر خود تشکر کنید.
به هر حال، اگر راهکارهای بالا عمل نکرد، صادق و مهربان و قاطع باشید، هیچگاه کار را به دعوا نکشانید. تقصیرها را به گردن او نیندازید، انتقاد نکنید، فقط خیلی آرام به او در مورد مشکلات‌تان صحبت کنید بگویید که به خاطر اختلافاتی که در روحیات جنسی شما وجود دارد، می خواهید کاری کنید که به بهبود رابطه‌تان منتهی می‌شود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک می‌کند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه و مشاوران اهل فن مراجعه نمایند تا کارشناسان و متخصصین مربوطه از نزدیک مشکل‌تان را بررسی کنند و با شناسایی علل پیدایش آن، راهکارهای درمانی مناسب آن را به شما ارائه کنند.
همواره موفق و کامروا باشید.

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد