خانه » همه » مذهبی » سلام من دختری ۲۱ ساله هستم نزدیک یک سال است که متحول شدم و به خداوند و دین اسلام روی آوردم من قبلا دختری بد حجاب بودم ولی الان دوست دارم چادر سر کنم . مادرم راضی هست و پدرم را هم راضی کردم اما برادرم می گوید یا من یا چادرت و مخالف چادر پوشیدن من هست و میگوید هیچ وقت با من حرف نزنمیخواهم بدانم چیکار کنم که درست باشد؟

سلام من دختری ۲۱ ساله هستم نزدیک یک سال است که متحول شدم و به خداوند و دین اسلام روی آوردم من قبلا دختری بد حجاب بودم ولی الان دوست دارم چادر سر کنم . مادرم راضی هست و پدرم را هم راضی کردم اما برادرم می گوید یا من یا چادرت و مخالف چادر پوشیدن من هست و میگوید هیچ وقت با من حرف نزنمیخواهم بدانم چیکار کنم که درست باشد؟

با عرض سلام حضور پرسشگر عزیز و گرامی!اینکه شما متحول شده اید و به خدا و اسلام روی آورده اید قطعاً الطاف الهی شامل حال تان شده که خیلی زود متوجه خطا و اشتباه خود شده اید و به راه راست رهنمون گشته اید قدر این حالت خود را بدانید و در پاکی و طهارت باطنی خویش بکوشید. این نکته را بدانید، امروزه چادر، گذشته از کارکرد پوششی، نماد یک زن مسلمانِ پایبند و معتقد به اسلام و آموزهای دینی است؛ از این روی اگر زنان مسلمان بتوانند در همه حال از پوشش چادر استفاده کنند و با این شیوه به ترویج دین و آیین خویش بپردازند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان دین و قرآن بزنند کار بسیار پسندیده‌ای انجام داده‌‌اند.
دشمنان قرآن برای مقابله با اعتقادات و باورهای زنان مسلمان، سعی می‌کنند با شبهه‌افکنی و مسائل دیگر ابتدا چادر را از سر زن مسلمان بِکشند و سپس یواش یواش به سایر باورهای دینی آنان رسوخ کنند و به تدریج تمام اعتقادات و باورهای آنان را با اندیشه‌های مسموم خویش نابود سازند. اگر روزی تمام زنان مسلمان از پوشش چادر هم استفاده نکنند، مطمئن باشید دشمنان اسلام به این مقدار بسنده نخواهند کرد و سعی می‌کنند زنان مسلمان را به تدریج به ابتذال و فرهنگی برهنگی سوق دهند و همان طور که عرض شد به تدریج تمام اعتقادات آنها را نابود سازند.
زنان چادری حافظ سنگر و خط مقدم جبهه های فرهنگی هستند و در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام قرار دارند.
مرحوم آیت‌الله بهاءالدینی (ره) می‌فرمودند:
«اگر زنان چادری می‌خواستند نشانشان می‌دادم عرقی که در فصل گرما به خاطر حفظ حجاب می‌ریزند، دانه دانه‌اش خورشید است. شما خورشید خدا هستید و اگر زنان بی‌حجاب از من می‌خواستند همین الان نشانشان می‌دادم که این موی سر که به نامحرم نشان می‌دهند آتش است. آنها در آرایش زیبایی نیستند، بلکه در آرایش آتش هستند».
اگر برادرتان به نوع پوشش شما ایراد می گیرد و اعتقادی بدان ندارد، جلب رضایت وی برای شما وجهی ندارد و شما باید راهی که بر اساس باورهای خودتان درست تشخیص داده اید، بپیمایید و در این مسیر کسب رضایت الهی بر همه چیز برتری دارد و در اولویت است.
«قُلْ إِنْ کانَ آباؤُکُمْ وَ أَبْناؤُکُمْ وَ إِخْوانُکُمْ وَ أَزْواجُکُمْ وَ عَشیرَتُکُمْ وَ أَمْوالٌ اقْتَرَفْتُمُوها وَ تِجارَةٌ تَخْشَوْنَ کَسادَها وَ مَساکِنُ تَرْضَوْنَها أَحَبَّ إِلَیْکُمْ مِنَ اللهِ ‌ وَ رَسُولِهِ وَ جِهادٍ فی سَبیلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّى یَأْتِیَ اللهُ‌ بِأَمْرِهِ وَ اللهُ‌ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الْفاسِقینَ» (1)؛ «بگو: «اگر پدران و فرزندان و برادران و همسران و طایفه‌ی شما و اموالى که به دست آورده‌اید و تجارتى که از کساد شدنش مى‌ترسید، و خانه‌هایى که به آن علاقه دارید، در نظرتان از خداوند و پیامبرش و جهاد در راه او محبوب‌تر است، در انتظار این باشید که خداوند عذابش را بر شما نازل کند! و خداوند گروه فاسقان را هدایت نمى‌کند».
همواره موفق و کامروا باشید.
پی‌نوشت:
1. توبه(9)، آیه 24.
dab6a42e 6d3d 41f9 b33b 534366a09b02 - سلام من دختری ۲۱ ساله هستم نزدیک یک سال است که متحول شدم و به خداوند و دین  اسلام روی آوردم من قبلا دختری بد حجاب بودم ولی الان دوست دارم چادر سر کنم . مادرم راضی هست و پدرم را هم راضی کردم اما برادرم می گوید یا من یا چادرت و مخالف چادر پوشیدن من هست و میگوید هیچ وقت با من حرف نزنمیخواهم بدانم چیکار کنم که درست باشد؟

مخالف خانواده با چادر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد