خانه » همه » مذهبی » سه مأموریت اصلی امام در انقلاب اسلامی

سه مأموریت اصلی امام در انقلاب اسلامی


سه مأموریت اصلی امام در انقلاب اسلامی

۱۳۹۲/۱۱/۱۶


۸۸ بازدید

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - سه مأموریت اصلی امام در انقلاب اسلامیقدر انقلاب که انفجار نور بود را هنوز که هنوز است – به دلیل حجاب معاصرت- نمی دانیم و این هدیه و بارقه الهی را آنطور که باید پاس نمی داریم … برخی خسته و وارفته اند… برخی آلوده دنیا و عمر چند روزه شده اند و برخی هم گفتند “سه سه بار به نه بار غلط کردیم!” و….

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - سه مأموریت اصلی امام در انقلاب اسلامیقدر انقلاب که انفجار نور بود را هنوز که هنوز است – به دلیل حجاب معاصرت- نمی دانیم و این هدیه و بارقه الهی را آنطور که باید پاس نمی داریم … برخی خسته و وارفته اند… برخی آلوده دنیا و عمر چند روزه شده اند و برخی هم گفتند “سه سه بار به نه بار غلط کردیم!” و…. اما راست قامتان و یاران وفادار امام و انقلاب یا به توفیق شهادت نائل شدند یا چون پاره های آهن (زبرالحدید) محکم و استوارو نستوه خط امام و رهبری را ادامه می دهند….تا پرچم این حکومت را به صاحب اصلی اش – ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف- تقدیم کنند… برای آنها که یادشان رفته این مطالب را یادآوری می کنم…

حجةالاسلام مهدوی می گوید:

خدا رحمت کند شهید عراقی و یکی از شخصیتهای سیاسی خوب امروز که متأسفانه نمی توانیم اسم ببریم ،می گویند وقتی امام در ابتدای نهضت اولین اعلامیه سیاسی خود را داد ، (خوب ما در حد فهم خودمان درک می کردیم ، نمی دانستیم روح خدا کجا را دارد می زند) گفتیم خوب مردم ایران در فقر و بدبختی و استکبار این طاغوت هستند و امام می خواهد این ایران را به آرامش و رفاه برساند .

گفت با شهید عراقی بعد از اولین غرشی که امام کرد ، رفتیم خدمت امام ، شهید عراقی با همان خلوصی که داشت گفت حاج آقا واقعاً خیلی خوب می شد اگر این چیزی که شما می گویید اتفاق بیافتد . وضع مردم ایران خیلی خوب می شود .

امام با بی اعتنایی فرمود :بله وضع مردم هم خوب می شود ، ولی ما مأمور به انجام چنین کاری نیستیم .

آقای عراقی هم آدم سمج ، گفت آقا چی گفتید ؟

امام فرمود : ما برای مأموریت دیگری آمدیم ، وضع مردم هم در حاشیه خوب می شود .

آقای عراقی گفت: برای چه مأموریتی آمده اید ؟

امام فرمود : برای سه مأموریت :

اول سرنگون کردن حکومت پهلوی – دوم استقرار نظام جمهوری اسلامی – سوم ، دادن پرچم حکومت اسلامی به دست صاحب اصلی اش .

حوادث روزگار و فاصله زمانی از حافظه ما برد ، رفتیم داخل مبارزات و خیلی ها کشته شدند و انقلاب پیروز شد. شهید عراقی هم با زبان روزه ….. به شهادت رسید ، ما به یکباره دیدیم دو تا از وعده های امام محقق شد .

یک وقتی در جمع بعضی از مسئولین نظام از جمله حضرت آیت الله ری شهری ، گفتم شهید عراقی و بنده شاهد چنین حرفی از امام بودیم . حالا دو مورد آن اتفاق افتاده ، سومین آن یعنی چی ؟

بحث شد که با دست امام می رسد به دست صاحب اصلی ، یا شخص دیگری ؟

یکی از همان جمع … گفت من می روم و از امام می پرسم . بعد رفت و اینقدر از امام اصرار کرد که آقای عراقی همچنین چیزی از شما شنیده ، آیا درست است ؟

امام فرمودند: بله درست است .

گفته بود : دو تا از آنها محقق شده سومی چی ؟

امام گفتند : سومی هم خدا ان شاءالله می خواهد و می شود .( خیلی امام پرهیز داشت )

او اصرار کرده و گفته بود: شما هستید که این پرچم را به دست صاحبش می دهید ؟ یا شخص دیگر ؟

بعد از اصرار او ، امام فرمودند: نه من نیستم . بعد از من کسی خواهد آمد که پرچم را به دست صاحب اصلی اش خواهد داد .

منبع:

خبر آنلاین

وبلاگ > مؤذن جامی، محمدهادی

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد