خانه » همه » مذهبی » شرایط صدور گواهینامه ارزش افزوده و ثبت نام

شرایط صدور گواهینامه ارزش افزوده و ثبت نام

موضوع:شرایط صدور گواهینامه ارزش افزوده و ثبت نام
۱-ثبت نام مودی در سایت
۲-ارایه درخواست صدور گواهینامه ثبت نام در سامانه
۳-راستی آزمایی و تکمیل اطلاعات توسط مودی
اگر مودی بعد از یک هفته نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نکرد درخواست رد میشود.
گواهینامه صادره از طریق پست سفارشی دو قبضه ارسال میشود.
 تذکر مهم : با تایید مدیر کل امور مالیاتی مودیانی که اهراز هویت شدند در موارد خاص میتوانند در ادارات گواهینامه رادریافت کنند.
اگر توسط مراجع ذیربط مودی فاقد اعتبار شود ثبت نام وی رد میشود اما معاملات وی تا تاریخ رد اعتبار قابل قبول است.
یکماه قبل از انقضا گواهینامه هم میتوان ثبت نام کرد.
گواهی نامه ثبت نام در مرحله اول بصورت موقت است و برای واحدهای تولیدی یکساله و خدماتی و سایر دو دوره ۶ ماهه میباشد و برای دوره دوم بصورت دائم فاقد محدودیت زمانی صادر میشود و برای مودیانی که قبلا گواهی نامه مجموع بالای یکسال صادر شده است مشمول دریافت گواهی دائم هستند. 
دریافت گواهی دائم منوط به انجام تکالیف قانونی است.
وضعیت گواهینامه در سامانه به صورت تایید و اصلاح و رد میباشد.
ادارت دارایی موظف هستند پس از ۴۸ ساعت از تکمیل اطلاعات توسط مودی به صدور گواهینامه اقدام کنند.
تازه های مالیاتی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد