خانه » همه » مذهبی » غیر ممکن برای مدیری وجود ندارد

غیر ممکن برای مدیری وجود ندارد

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - غیر ممکن برای مدیری وجود ندارد
اما سیده مرضیه شفاپور دبیر این کارگروه عجیب طی نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان تنظیم مقررات و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر(زیر نظر صداوسیما) که این هم نهادی عجیب‌تر از قبلی است نوشت: با استناد به ماده فلان قانون بهمان هرگونه نمایش زنده لباس یا هرگونه استفاده از مدل زنده ممنوع می‌باشد.
ضمن اینکه نمایش زنده لباس مصداق صریح استفاده از جذابیت‌های جنسی زن و در نتیجه مغایر با شئونات اسلامی و کرامت زن می‌باشد. تا این جای ماجرا هیچ، چون نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنیم که آیا این کارگروه، نباید یک نماینده در شورای تصویب فیلم‌نامه داشته باشد؟ تا پیش از ساخت ملاحضات خود را هرچند غلط به تصویب برساند؟ به هر حال نمی‌خواهم خیلی به این مورد بپردازم.

اما… اصل ماجرا به پاسخ سازمان تنظیم مقررات و … ( ببخشید چون اسمش خیلی بلند است سه نقطه می‌گذارم) به کارگروه ساماندهی… ( این هم همچنین ) باز می‌گردد که: در حال حاضر امکان تغییرات اساسی در سریال دراکولا وجود ندارد. با این وجود در مرحله بازبینی کارگزاری محتوایی تا حد ممکن اصلاحات قابل اعمال را لحاظ کرده و پس از آن اجازه انتشار داده… خلاصه دراکولا مصداق جذابیت جنسی و فلان نیست.

حال بیایید ببینیم نتیجه این نامه‌نگاری چه بود؟ اولین دستاورد این نامه این بود که ما با کارگروه فلان در ارشاد و وظیفه اصلی آن آشنا شدیم که شامل: تذکرهای عجیب به رخت و لباس مردم احتمالا در فیلم و سریال و کتاب و مجلات است.
دومین دستاورد هم اینکه حالا با این نامه‌نگاری‌ها فقط سریال آقای کارگردان بیشتر و بیشتر دیده می‌شود و آن‌هایی که تابحال پوشش عجیب ویشکا آسایش و اندیشه فولادوند رفقایشان را ندیده‌اند مجاب می‌شوند که حتما ببینند.

دست آخر اینکه آیا مهران مدیری در حال حاضر تادیب شده و دیگر در فیلم‌ها و سریال‌هایش از پوشش‌های عجیب و غریب استفاده نمی‌کند؟ همانطور که سازمان تنظیم مقررات و فلان گفته امکان تغییر وجود ندارد قطع یقین دراکولا هم تغییری نخواهد کرد.
اما به جز مهران مدیری چه کس دیگری می‌تواند این تابوها را بشکند؟ و یا اینکه اگر این سریال، با این محتوا که ظاهرا به نظر دوستان غیرقانونی است را کارگردان دیگری ساخته بود آیا باز هم برخورد سازمان تنظیمات… همین‌ گونه بود؟



احمد غلامی/ روزگار

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد