خانه » همه » مذهبی » نقش ارتعاش بالا در حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن

نقش ارتعاش بالا در حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن

عصراسلام: این دو دانشمند روندی را برای حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن طراحی کرده بودند  که اهمیت زیادی نیز بعد از پیدایش ویروس کووید ۱۹ بدست آورد. جالب است بدانید ویروس COVID-19 دارای ارتعاش ۵/۵ هرتز است. برای انسان‌هایی که ارتعاش بالاتری دارند، عفونت ویروس برای بدن آنها تنها یک ماده تحریک کننده جزئی است که سریعاً هم از بین می‌رود.

 دلایل نداشتن ارتعاشات بالا می تواند موارد زیر باشد:

خستگی – درد – ترس – نگرانی – تنش عصبی – خشم – نفرت و امثالهم …

بنابراین سعی کنید ارتعاش بالائی داشته باشید تا فرکانس سیستم ایمنی بدنِ شما نیز کاهش نیابد.

 مکانهایی وجود دارند که ارتعاش بسیار پائینی دارند، مانند: بیمارستانها-زندانها-ادارات-زیر زمین ها و … این مکانها جائی هستند که ارتعاشاتش به ۲۰  هرتز یا کمتر هم می رسد .

لذا برای انسان هایی که ارتعاشات پائینی دارند، ویروس کوید بسیار خطرناک خواهد بود. رفتارهایی که ارتعاش پایین دارند: درد جسمی – ترس – نگرانی – عصبانیت – خشم – تحریک – سر و صدا – غرور – غیبت و تهمت

رفتارهایی که ارتعاش بالا دارد:

سخاوت _ قدرشناسی _ شکرگزاری _ بخشیدن _ عشق و شفقت برای همه موجودات زنده 

 چه چیزی به ما کمک می کند تا ارتعاش بالایی داشته باشیم؟

 دوست داشتن، لبخند، برکت، تشکر، بازی، نقاشی، خواندن، مراقبه، ورزش، لذت بردن از طبیعت، خوردن غذاهایی که “زمین” به ما می‌دهد، مانند: دانه ها، غلات، حبوبات  میوه‌ها، سبزیجات و آب آشامیدنی.

همچنین عملکردهایی که به ما کمک می کنند تا ارتعاش بالایی داشته باشیم. ارتعاش “عبادتِ خداوند” خود به تنهایی از  ۱۲۰ به ۳۵۰ هرتز می رسد. پس بخندید، یکدیگر را دوست داشته باشید، مراقبه کنید تفریح و بازی کنید عبادت عاشقانه و در نهایت در همه حال، شکرگزاری کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد