خانه » همه » مذهبی » پاسخ نرجس سلیمانی به انتقاد درباره حضور در لیست اصولگرایان

پاسخ نرجس سلیمانی به انتقاد درباره حضور در لیست اصولگرایان

البته بضاعت علمی اینجانب به عنوان یک دانش آموخته حقوق و دانشجوی سابق مدیریت و اسبق علوم سیاسی نکته قابل توجهی نیست. خوشبختانه جامفه ما از نظر مدارک و مدارج تحصیلی به سطحی از اقناع رسیده است که چشم و گوش مردم از عناوین و مدارج برگذشته است، آنچه دلیل حضور امثال اینجانب است (یک مادر) نیاز واقعی به بهبود شرایط سکونت در شهر است، مواجهه شدن هر روزه با یک کودک در سطل زباله اگر قلب انسان را بدرد نیاورد و او را وادار به واکنش ننماید آیا در انسانیت ان شخص نباید تردید کرد؟ آیا حق برخورداری از یک پیاده‌رو ک۶ بتوان با کودکی از آن عبور کرد دست نیافتنی است؟ 

فراموش نکنید شورای شهر جایگاه سیاسی نیست و قرار بر این بوده است که مامنی برای تسلی خاطر شهروندان باشد تا بدانند آنچه از حداقل‌های حیاتی است من جمله هوای حتی المقدور پاک، محیط پالوده و امنیت و … فراهم شده یا اینکه حداقل شهر و شهروندان در جهت ارتقا این مسایل اساسی حرکت می‌کنند، موضوع آنچنان بسیط و عرصه آنقدر فراخ است که … 

برادر گرامی، در صورتیکه اینجانب را واجد شرایط نمایندگی شهروندی خود یافتید، بیش از آنچه نیازمند تعییر تفکر مخالفان باشیم نیازمند همراهی آنهایی هستیم که اینگونه فکر می‌کنند و برای بهبود کیفیت شهر و ارتقا جایگاه شهروندان حاضر به تلاش و کوشش هستند … .  

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد