خانه » همه » مذهبی » چگونگی ارضای جنسی شوهر

چگونگی ارضای جنسی شوهر


چگونگی ارضای جنسی شوهر

۱۳۹۲/۱۱/۳۰


۳۵۸ بازدید

چه کنیم تاشب سکسی خوبی باهمسرمان داشته باشیم؟ چه چیزی باعث کیف بیشترپسران هنگام سکس میشود؟
نیازشوهرم راچگونه برطرف کنم که کمال رضایت راداشته باشد؟

خواهر محترم،
از این که این مجموعه را پاسخگوی خود قرار دادید صمیمانه سپاسگزاریم.
همانگونه که می دانید، غریزه جنسی در انسان، همچون دیگر غرائز، یکی از نیازهای به ودیعه گذاشته شده است که باید به طور معقول و متعادل تأمین و ارضا شود. آموزه‌های پیشرو و پویای اسلام نیز بر اهمیت این موضوع تأکید دارند.
پیامبر اعظم ( صلی الله علیه و آله و سلم ) : هر مومنی که با همسرش آمیزش نماید، هفتاد هزار فرشته بال هایشان را برای آنها می گسترانند و رحمت خدا بر آنان نازل می گردد (مستدرک الوسائل ج 14 ص 154).
نیز امام صادق (علیه السلام) فرمودند: هیچ مباح و حلالی نزد خداوند، دوست داشتنی تر از آمیزش با همسر نیست. پس زمانی که مومن با همسرش نزدیکی و غسل جنابت می کند، شیطان به گریه می افتد و می گوید: ای وای! این بنده از پروردگارش اطاعت نموده و گناهانش بخشیده شده است. ( وسائل الشیعه ج2 ص 179).
این نیروی طبیعی و مشروع، انسان های آزاد و آگاه را در تولید نسل پاکیزه و افتخار آفرین بهره مند نموده و در رسیدن به خواسته های اقتصادی و اجتماعی و… نیز کمک می نماید. اعتدال و میانه روی همراه با استفاده معقول و مشروع از این نعمت الهی، نه تنها تولید فساد نمی کند، بلکه خود مسکّن دردها و مشکلات دیگر و محرکی برای تحصیل در امر معاش و علم و دانش و فراهم ساختن موقعیت اجتماعی و خدمت به جامعه بشریت به حساب می آید.
نکته ای که غالبا در جوامع امروزی بویژه جامعه ما مورد غفلت قرار می‌گیرد این است که در انسان برخلاف سایر جانداران، کیفیت همبستر شدن با همسر و انجام رفتار جنسی غریزی نیست و بلکه آموختنی است و باید روش صحیح آن را یاد گرفت، گرچه اصل وجود غریزه جنسی غریزی و فطری است.
به همین دلیل یکی از آموزه های ضروری برای هر یک از زوجین، این است که دانستنی های لازم برای این کار را یاد بگیرند. این دانستنی ها شامل: مقدمات همبستر شدن، شناخت نیازهای عاطفی یکدیگر در هنگام آمیزش و رعایت آن، شناخت راه های مختلف همبستر شدن، آگاهی از راه های جلوگیری از بارداری، تنظیم خانواده، آگاهی از احکام شرعی آن اعم از زمان و مکان آمیزش و مسائل دیگر آن مثل غسل و امثال آن، رعایت بهداشت ظاهری مثل مسواک زدن، خوشبو بودن و امثال آن، آگاهی از نکات بهداشتی آمیزش و رعایت آن، آگاهی ضمنی از اختلال های جنسی که در صورت وقوع، سریعا برای معالجه اقدام کنند و صدها نکته ریز و درشت که بیان آنها در این نامه مقدرو نیست .
پرسش گر گرامی، حال با توجه به مطالب بالا توجهتان را به نکاتی روانشناختی و دینی که برای رسیدن به رابطۀ جنسی مطلوب باید در نظر گرفته شود جلب می نمایم:
1در ادامه به راهکارهایی جهت افزایش لذّت جنسی بین همسران اشاره خواهد شد که رعایت آنها زمینه ساز روابط جنسی مؤثر زوجین است:
1- سعی کنید دستورات اسلام را در هنگام آمیزش به کار ببرید.
2-دلنشین, نازک و گفتن حرف­های عاشقانه و بوسه و نوازش بر یکدیگر احساس طرف مقابل را نسبت به هم افزایش می­دهد .
3-از تکرار عمل آمیزش در مکان واحد بپرهیزید. سعی کنید با تغییرات و لو اندکی که در مکان همبستر شدن ایجاد می­کنید, تنوع و هیجان جدیدی در روابط جنسی با شریک جنسی خود ایجاد کنید.
4-برای همبستر شدن با همسرتان حتماً از قبل برنامه­ریزی داشته باشید تا رسیدن به روز و ساعت موعود, سبب افزایش شادی و نشاط در شما و وی گردد.
5-با مطالعه کتاب­هایی که در زمینه آمیزش تدوین شده, سعی کنید با همفکری همسرتان و در پیش گرفتن روش­های گوناگون برای آمیزش, لذّت بیشتری از ارتباط جنسی را برای طرفین ایجاد نمایید.
6- در یادداشت های خود(مثل پیام های کوتاه) برای همسرتان از جملات زیبا, دلنشین, دوست داشتنی و مهیّج استفاده کنید تا هنگام برگشت شما به منزل, اشتیاق و میل به دیدن شما در او بیشتر شود.
7- استفاده از عطر, یکی دیگر از عواملی است که در تحریک شدن زن و مرد دخالت دارد.
8- مکیدن زبان زن توسط مرد و بالعکس ,برای هر دو طرف تحریک کننده است.
نکته پایانی
سعی کنید با همسرتان قرار بگذارید که پس از هر بار عمل مجامعت، با یکدیگر در مورد موفقیت آمیز بودن و یا غیر موفق بودن آن تبادل نظر کرده و آنگاه راهکارهای صحیح افزایش لذّت جنسی را به همدیگر پیشنهاد دهید. در واقع با این راهکار سعی کنید رفتار یکدیگر را در جهت صحیح برای کسب لذت جنسی بیشتر هدایت نمایید.
کتب پیشنهادی
1- ازدواج مکتب انسان سازى, شهید دکتر پاک نژاد، ج 3
2-راهنمای خانواده (آشنایی با مسائل جنسی و زناشویی)،علی اکبری ، با مقدمه دکتر غلامرضا باهر
3- حلیه المتقین ,علامه مجلسى
4- بهشت خانواده, دکتر مصطفوى
5- بهداشت ازدواج از نظر اسلام, دکتر صفدر صانعى
6-ازدواج و مسائل جنسى، گروهى از نویسندگان
7- آیین همسردارى, ابراهیم امینى

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد