توجه

  1. توجه توجه : متاسفانه تا اطلاع ثانوی درگاه پرداخت زرین پال از دسترس خارج شده

توجه توجه : متاسفانه تا اطلاع ثانوی درگاه پرداخت زرین پال از دسترس خارج شده

طلسمات

خانه » همه » سلامت » کاهش ضایعات

کاهش ضایعات

چگونه می‌توان در تجارت خود سبز بود و به محیط زیست کمک کرد

واقعاً کار سختی است که همه تبلیغاتی که همه را ترغیب می‌کنند که در خانه و محل کار سبز باشند نادیده گرفته شوند. ما می‌دانیم که سبز بودن برای محیط زیست و برای نسل‌های آینده ما بسیار عالی است، اما آیا این روش‌های سبز بودن می‌توانند برای یک تجارت هم خوب باشند؟

1 1200 9413 green buildings photo3 - کاهش ضایعات

امروزه خانه‌های سبز به آرامی در حال تبدیل شدن به یک پدیده رایج هستند اما مردم به ندرت از “مشاغل سبز” چیزی می‌دانند. تجارت سبز به معنای اجرای روش‌های سازگار با محیط زیست است که می‌تواند یک تجارت را پربار سازد و هزینه‌های غیر معقول را کاهش دهد. روش‌های زیر بینش بهتری در مورد راه‌های سبز شدن در کسب و کارتان ارائه می‌دهد
.

کاهش ضایعات

  2 640 143688876 waste management team - کاهش ضایعات
 
توضیح تصویر: کارگران در مرکز جمع آوری زباله
 
یک تیم مدیریت پسماند را استخدام کنید که می‌تواند ایده‌های جدیدی برای کاهش زباله‌ها و انتخاب راه های سبز مقرون به صرفه ارائه دهد. این تیم می‌تواند با آموزش کارمندان در مورد اهمیت بازیافت و خرید کالاهای ارگانیک شروع کند.
 

صرفه جویی در نور

انتخاب لامپ‌های CFL (لامپ‌های فلورسنت فشرده) می‌تواند به مردم در صرفه جویی زیادی در مصرف برق کمک کند، زیرا یک CFL هفتاد و پنج درصد انرژی کمتر در مقایسه با یک لامپ رشته‌ای مصرف می‌کند.
 
وظیفه هر کارمند این است که اطمینان حاصل کند که هدر رفت بی رویه برق تا حد ممکن کنترل می‌شود. استفاده از لامپ‌ها و فیکسچرهای روشنایی که دارای رتبه بندی مصرف انرژی به اندازه دو سوم کمتر از روشنایی‌های سنتی هستند را خط مشی کار خود قرار دهید.
 
نصب تایمرها و سنسورهای حرکتی که در صورت لزوم به طور خودکار خاموش می‌شوند همچنین نقش مهمی در کاهش هزینه‌های برق دارند. امروزه، شرکت‌های چند ملیتی محصولات سازگار با محیط زیستی را خریداری می‌کنند که به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند.
 

پنل‌های خورشیدی

حتی اگر نصب پنل خورشیدی یک فرایند گران باشد، اما سرمایه گذاری‌ای مهم است که باید مورد تشویق قرار گیرد. این پنل‌ها از سیلیکون ساخته شده‌اند که انرژی خورشید را به برق تبدیل می‌کند.
 
پنل‌ها با جمع آوری نور خورشید کار می‌کنند که سپس به نیمه هادی منتقل شده و سپس به الکتریسیته تبدیل می‌شود. پنل‌های خورشیدی باعث صرفه جویی زیادی در هزینه می‌شوند زیرا نور خورشید رایگان و فراوان است. پنل هیچ قسمت متحرکی ندارد، از این رو هیچ گونه تعمیر و نگهداری‌ای لازم ندارد؛ و این پنل‌ها با ضمانت 15 سال و بالاتر عرضه می‌شوند.
 
بهترین بخش در مورد نصب پنل‌های خورشیدی مزایای فدرال است که شخص بابت نصب و استفاده از آن دریافت می‌کند. دولت 30٪ اعتبار مالیاتی از کل هزینه‌های نصب را به شما می‌دهد. نه تنها این، مزایای مختلف دولتی و محلی برای شرکت‌هایی که پنل‌های خورشیدی را نصب می‌کنند و استفاده از انرژی سبز را ترویج می‌کنند وجود دارد.
 

کار بدون کاغذ

به حداقل رساندن استفاده از کاغذ بهترین راه برای کسب و کار سبز است. اطمینان حاصل کنید که کارهای کاغذی اصلی به صورت آنلاین انجام می‌شود که شامل پست دستنویس‌های کاری مهم کارمندان و به روزرسانی‌های آنلاین به جای چاپ نسخه‌های فردی است.
 

گیاهان را بخرید

  3 640 171114184 office plants - کاهش ضایعات
 
توضیح تصویر: گیاهان اداری
 
گیاهان نه تنها زیبایی ظاهری کلی محل کار شما را بالا می‌برند، بلکه در جذب آلاینده‌های موجود در هوا و ضمناً انتشار اکسیژن نیز مؤثر هستند. حتی زباله‌های گیاهی قابل بازیافت به صورت کود آلی هستند که از این طریق مبلغ خوبی صرفه جویی می‌شود.
 

شیوه‌های سبز را تبلیغ کنید

شروع ایده‌ها و شیوه‌های تجارت سبز مزایای بلند مدت خوبی را نشان داده است.
آمارها نشان می‌دهد که شیوه‌های سبز بازدهی مثبتی در سرمایه گذاری دارند و به مشاغل کمک می‌کنند تا با نهادهای محیط زیست فدرال، ایالتی و محلی در شرایط خوبی از همکاری باشند، و بنابراین حسابرسی‌ها آسان می‌شود.
 
سبز شدن در مشاغل، دیگر یک انتخاب نیست، مسئولیت است. به همین دلیل برای همه ما مهم است که در چنین فعالیت‌هایی شرکت کنیم. ارزش سبز شدن بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است. بنابراین از همین حالا شروع کنید و به ساختن سیاره‌ای پاک برای نسل‌های آینده کمک کنید.
 

کمک هزینه برای شروع یک تجارت سبز

کمک‌های مالی سبز به مشاغل دوستدار محیط زیست اهدا می‌شود. مواردی از کمک هزینه وجود دارند که می‌توانند توسط صاحبان مشاغلی که دارای ایده‌های تجاری پایدار از نظر محیط زیست هستند، مورد استفاده قرار گیرند.
 
یک تجارت سبز، تولید محصولات یا ارائه خدماتی سازگار با محیط زیست است. کلیه فعالیت‌های تجاری در چنین سازمان‌هایی متعهد به رعایت اصول سازگار با محیط زیست هستند تا محیط تحت تأثیر نامطلوب قرار نگیرد. هدف آن‌ها این است که بدون ایجاد نگرانی‌های زیست محیطی، سود کسب کنند. تجارت سبز به معنای اجرای روش‌های سازگار با محیط زیست است که می‌تواند یک تجارت را پربار سازد و هزینه‌های غیر معقول را کاهش دهد. برای ایجاد انگیزه در کارآفرینان برای شروع مشاغل جدید که سازگار با محیط زیست هستند، توسط بسیاری از سازمان‌های دولتی و غیر دولتی کمک‌های بلاعوض تأمین می‌شود. این کمک هزینه‌ها بسته به پروژه تجاری دریافت کننده کمک و سازمانی که آن را اعطا می‌کند، از چند صد دلار تا میلیون‌ها دلار متفاوت است. هر شغلی، بزرگ یا کوچک، که مبتنی بر یک مدل سازگار با محیط زیست است، می‌تواند درخواست کمک هزینه کسب و کار سبز بدهد.
 
موارد زیر از جمله این سازمان‌های اعطا کننده کمک هزینه برای راه اندازی کسب و کارهای سبز هستند:
 
آژانس حفاظت از محیط زیست (کمک‌های مالی آن سالانه در قالب یک قرارداد دو ساله اهدا می‌شود. کارآفرینان با ایده‌های کسب و کار سبز پیشنهادات خود را به آژانس ارائه می‌دهند که در این صورت پیشنهادهایی را انتخاب می‌کنند که واجد شرایط دریافت کمک هزینه باشند)، وزارت کشاورزی (مشاغل کوچک با ایده‌های سازگار با محیط زیست، در زمینه کشاورزی، در دو مرحله کمک‌های مالی دریافت می کنند)، وزارت امور خارجه ایالات متحده، سازمان‌های کوچک دولتی و محلی، شرکت‌های حفاظت از جامعه، و بسیاری از شرکت ها و مؤسسات غیر دولتی.
 
همه می‌دانیم که منابع طبیعی سیاره ما چقدر سریع رو به زوال است. تأثیر منفی صنایع مختلف در جهان یک عامل عمده‌ی نگرانی است. برای وادار کردن تجارت‌ها که این واقعیت را درک کنند و ایجاد انگیزه در آنها در انجام اقداماتی در جهت دستیابی به محیطی پاک‌تر و سبزتر، کمک‌های مالی سبز کسب و کار اعطا می‌شود. این ابتکار نه تنها به نفع صاحبان مشاغل بلکه به نفع همه بشریت و سیاره ما است.
 
منبع: کولبوشان راگووانشی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد