خانه » همه » مذهبی » گناه و شیعه واقعی

طلسمات

گناه و شیعه واقعی


گناه و شیعه واقعی

۱۳۹۳/۰۲/۰۲


۱۰۶ بازدید

میخوام کافربشم! هرچه باخودم فکرکردم به این نتیجه رسیدم که یارومی روم یازنگی زنگ،وقتی من نمیتونم شیعه واقعی باشم مسلمون باشم همش گناه روی گناه-همش توبه وتکرار-هیچوقت یه نمازدرست نخوندم ومیدونم گناه خیلی بده-تصمیم گرفتم کافربشم واصلاخدارونپرستم اینطورحداقل تکلیفم باخودم مشخصه وبعدمرگم بدون سوال وجواب راهی جهنم میشم کاره خداهم آسون ترمیشه؟

با سلام و درود و تشکر از ارتباط و اعتماد شما به این مرکز
1. این دغدغه و نگرانی و درد دل شما بیانگر دینداری و درد دین داشتن شما و میل به تعالی و عروج معنوی در وجود شما است .
2. وجود این حالت در شما نعمتی ارزشمند و سرمایه ای گرانقدربرای رشد معنوی است که باید شاکر و قدردان ان باشید .
3. در مورد دینداری « یا رومی روم و یا زنگی زنگ » درست نیست زیرا ایمان مراتب بیشماری دارد و هر انسان مومنی در هر رتبه ای ازایمان که باشد باز می تواند ترقی معنوی داشته و به رتبه های بالاتری صعود نماید .
4. شما باید در عین حال که رتبه ایمانی خود را حفظ می کنید در اندیشه صعود به مرحله بالاتری باشید .
5. توبه بعد از توبه و تکرار ان نشانه ایمان و خداباروی است و عده زیادی از گنهکاران اهل توبه نبوده و موفق به ان نمی شوند . توبه مکرر مانع ریشه دار شدن گناه و رسوب ان در دل می شود که این امر مهمی است زیرا گناه بر روی گناه بدون توبه کردن موجب سرنگونی و سقوط انسان می شود .
6. توبه بعد از هر گناه هر چند بدانیم دوباهر مرتکب گناه می شویم عقلا و شرعا واجب است .
7. شما دختری با اراده و مومن هستید و با همت و اراده پولادین و استمداد از خداوند و اولیای پاک او می توانید بر لشکر گناه و نومیدی غلبه کنید و راه سعادت و خوشبختی واقعی را بپیمایید و در مسیر بندگی و عبودیت خداوند قدم بگذارید . موفق باشید و ما را هم دعا کنید .
 

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد