خانه » همه » مذهبی » ۵ نکته درباره تعمیر ماشین لباسشویی

۵ نکته درباره تعمیر ماشین لباسشویی

چک کردن سوییچ درب
ضربه سوئیچ درب واشر لودر جلو شما ممکن است معیوب باشد. این ناحیه‌ای از قاب درب است که به دستگاه اعلام می‌کند که درب به درستی بسته شده است. و اشکالی ندارد که شروع به پر کردن آب کند. درب را ببندید و ببینید. این قسمت درب به بخش مورد نظر روی دستگاه وصل می‌شود یا نه. قسمت بالایی باید در قسمت پایین قرار گیرد.
چک کردن ظرفی ماشین لباسشویی

از پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی خودداری کنید. یک ماشین لباسشویی بیش از حد پر. فضای کافی برای شستشو، وارد کردن آب تمیز و بیرون کشیدن مواد شوینده و بقایای آن را ندارد. برای آگاهی از حداکثر بار قابل تحمل برای ماشین خود به دفترچه راهنما مراجعه کنید. تا پیش از تعمیر از مشکل جلوگیری کنید.
تراز بودن ماشین لباسشویی

سطح ماشین لباسشویی را روی زمین بررسی کنید. دستگاه خارج از سطح تعادل به خوبی نمی‌چرخد. این عمل برای ایمنی در لباسشویی شما برنامه‌ریزی شده است. سطح دستگاه را با سطح حباب بررسی کنید و با تنظیم پایه‌ها دستگاه را به خوب لول و تنظیم کنید. اگر پس از متعادل کردن سطح دستگاه، همچنان با مشکل روبه‌رو بودید سطح واشر زیرین را تغییر دهید و در صورت ادامه داشتن مشکل با یک تعمیرکار تماس بگیرید.
چک کردن شلنگ فاضلاب

فاضلاب و شلنگ تخلیه را بررسی کنید. موارد کوچک ممکن است سیستم زه‌کشی دستگاه را مسدود کنند و شاید بتوانید پمپ تخلیه واشر را بدون برداشتن آن بررسی کنید. سرانجام، ممکن است شلنگ تخلیه که از پشت دستگاه به یک نقطه تخلیه منتقل می‌شود مسدود شده باشد و باعث مشکلات جدی و نیازمند تعمیر شود.
استفاده به مقدار لازم پودر ماشین لباسشویی
از مواد شوینده کمتری استفاده کنید. استفاده بیش از حد از مواد شوینده می‌تواند پرزها و سایر مواد زائد را به جای بیرون آوردن آن‌ها، دوباره روی لباس قرار دهد و شما گمان خواهید کرد که شستشوی نامناسب لباس‌ها مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی است، در حالی که تنها مشکل مواد شوینده بیش از حد می‌باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد