آيات عظام امام، خامنه اى، صافى، فاضل و نورى: غسل باطل نمى شود؛ و آن را تمام كند؛ ولى بهتر (احتياط مستحب) است آن را به قصد آنچه بر ذمه او است (از اتمام يا اعاده) از سر گيرد. در هر صورت بايد براى نماز و هر كارى كه در آن طهارت لازم است، وضو نيز بگيرد.
آيت الله سيستانى: غسل باطل نمى شود؛ ولى بنابر احتياط واجب، بايد براى نماز و هر كارى كه در آن طهارت لازم است، وضو بگيرد.
آيت الله مكارم: بنابر احتياط واجب، بايد غسل را از سر گيرد و براى نماز و هر كارى كه در آن طهارت لازم است، وضو نيزبگيرد.
آيت الله تبريزى: بايد غسل را از سر گيرد و بنابر احتياط واجب، بايد براى نماز و هر كارى كه در آن طهارت لازم است، وضو نيز بگيرد.
آيت الله وحيد: بنابر احتياط واجب بايد غسل را تمام كند و دوباره از سر گيرد و براى نماز و هر كارى كه در آن طهارت لازم است، وضو نيز بگيرد.
آيت الله بهجت: لازم نيست غسل را تمام كند و بنابر احتياط واجب بايد آن را به قصد آنچه بر ذمه او است (اتمام يا اعاده)، از سرگيرد و براى نماز و هر كارى كه در آن طهارت لازم است، وضو نيز بگيرد.
منابع:
آيات عظام امام، خامنه اى، صافى، فاضل و نورى: حضرت امام، تحرير الوسيلة، ج 1، واجبات الغسل، م 19؛ توضيح المسائل مراجع، م 386 ؛ آيت الله خامنه اى، اجوبة الاستفتاءات، س 185 و آيت الله نورى، توضيح المسائل، م 387 و تعليقات على العروة، فصل فى مستحبات الغسل، م 8.
آيات عظام سيستانى و مکارم:توضيح المسائل مراجع، م 386
آيت الله تبريزى: منهاج الصالحين، ج 1، م 204.
آيت الله وحيد: توضيح المسائل، م 392.
آيت الله بهجت: وسيلة النجاة، ج 1، م 218.