توجه

  1. توجه توجه : متاسفانه تا اطلاع ثانوی درگاه پرداخت زرین پال از دسترس خارج شده

توجه توجه : متاسفانه تا اطلاع ثانوی درگاه پرداخت زرین پال از دسترس خارج شده

خانه » همه » مذهبی » “‍ ببین پانتی…” اظهار نظر جنجالی خواهر پانته‌آ بهرام

“‍ ببین پانتی…” اظهار نظر جنجالی خواهر پانته‌آ بهرام

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - "‍ ببین پانتی..." اظهار نظر جنجالی خواهر پانته‌آ بهرام
عصراسلام: این ویدیو یک تابلو کوچک از اوضاعی است که در کشور ما می‌گذرد. این نوع نگاه تحقیر آمیز هم ردیفِ سخنان نژاد پرستانه در دنیای مدرن کنونی است. به زبان آوردنِ اینکه بیست میلیون تومان برای بسیاری از مردم ایران رقم خوبی است در یک شوی تلوزیونی آن هم با این لحنِ تهوع آور نتیجه یک مرز بندی طولانی بین سلبریتیِ ویژه خوار با مردم عادی است. 
افاضاتِ خواهرِ پانتی در روزهایی وایرال شده که محسن رضایی از یارانه چهار صد و پنجاه هزار تومانی حرف می‌زند، یکی دیگر از لیست هفت نفره‌ هم از یارانه که بخوانید اعانه یک میلیون و ششصد هزار تومانی گفته است. آن یکی هم سفره قرمه سبزی را وسط فرش تکانده، این کَچَلَک‌بازی‌ها یک کُلاژ بی‌مزه‌ از کشوری است که در آن سلبریتی‌های ویژه‌خوار و سیاسیونِ مقبول همه چیز دارند در حالی که اکثریت مردم دستشان از گوشت و مرغ و میوه و مسکنِ آبرومند کوتاه است. 
بیست میلیون شاید پول یک ماه سالن آرایش پانتی و آبجی باشد شاید هم پول دو جفت کفشِ شهاب حسینی ولی برای خیلی از مردم حتی در همین روزگاری که ریال ایران به گفته زاکانی تبدیل به فضولات حیوانی شده مشکل گشا است. بیست میلیون حقوق پنج ماهِ یک کارگر ساده است‌. پول شهریه چند ترم یک دانشجو است. 
برای طبقه فرودست رقم خوبی است. بیست میلیون در روزگاری که هنوز یارانه نقدی به قول احمدی نژاد پول امام زمان، چهل و پنج هزار تومان مانده برای طبقه فرودست رقم خوبی است ولی مطرح کردن آن به همراه خنده و مضحکه‌ی مجری کاری است که از سلبریتی ایرانی بر خواهد آمد. به هر روی در روزگاری که هر کسی با نشان دادنِ گوشه اسکناس و تکان دادنِ کیسه زر به دنبال خریدن آرای مردم است، پانتی و آبجی هم اینگونه از خجالت هم میهنانشان درآمدند‌. البته نمی‌دانم چرا تلاش پانته‌آ برای ماله کشی روی شاهکار آبجی بزرگه به طرز عجیبی یادآور رفتار برخی اصلاح طلبان است… 

نویسنده: رسول اسدزاده ‌


چهل سالگی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد