خانه » همه » خبر » آشا محرابی با «بچه‌های تک استریت کارلو» می‌آید

آشا محرابی با «بچه‌های تک استریت کارلو» می‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «بچه‌های تک استریت کارلو» نوشته مریم تاجیک به کارگردانی آشا محرابی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی از ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

آشا محرابی که سال‌ها پیش نمایش «الدوز» را در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان روی صحنه برد حالا با نمایشی دیگر مهیای اجرا در تالار هنر؛ سالن تخصصی نمایش‌های کودک و نوجوان می‌شود. او انگیزه خود از روی صحنه بردن این نمایش را یادآوری سال‌های شروع فعالیت هنری‌اش و همچنین علاقه زیاد به فضای نمایش کودک و نوجوان عنوان کرد.

از جمله فعالیت‌های محرابی در فضای کودک و نوجوان، می‌توان به ایفای نقش در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها از جمله بازی در سریال «نارگیل» به تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و کارگردانی حمزه صالحی و ابراهیم عامریان در نقش وروره و انیمیشن‌های متعدد به عنوان صداپیشه و همچنین سال‌ها تدریس تئاتر در مدارس به کودکان در خارج از کشور و روی صحنه بردن نمایش با آن‌ها اشاره کرد.

در داستان نمایش «بچه‌های تک استریت کارلو» چنین آمده است: «بچه‌های تک استریت کارلو سال‌ها در اسارت شخصی به نام فاگین زندگی می‌کنند. روزی جیهوب بزرگتر و امیدبخش گروه تصمیم بزرگی می‌گیرد و…»

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) الوند پروین، مرتضی رستمی، حمیدرضا سنگیان، مرضیه صدرایی، امید کفایتی، تیدا کیان و سارینا کیان هستند.

همچنین محمد محمدزاده (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، شهاب شریفی (طراح صحنه)، شبنم روزبهانه (طراح لباس)، ریحانه مطهری و روژین ستاری (روابط عمومی)، روشنک کریمی (رسانه و تبلیغات مجازی)، داریوش اسقائی (منشی صحنه)، ایده ابوطالبی (طراح حرکت)، امیر حسین انصافی (ترانه و موسیقی)، فرشاد آذرنیا (تهیه و افکت بخش رادیوئی)، شبنم روزبهانه (طراح گریم)، ایمان ملاجعفری (طراح پوستر و بروشور) و حسین گلستان (عکس و فیلم) دیگر عوامل این نمایش را تشکیل می‌دهند.

۲۵۹۲۵۹

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد