خانه » همه » مذهبی » نرسیدن به اوج لذت جنسی در روابط زناشویی

نرسیدن به اوج لذت جنسی در روابط زناشویی


نرسیدن به اوج لذت جنسی در روابط زناشویی

۱۳۹۲/۱۱/۰۱


۲۵۶۲۲ بازدید

خانمی هستم ۲۵ ساله ک ازدواج کردم وقتی با شوهرم سکس دارم اون همه کارشو به خوبی انجام میده ولی نمیدونم چرا هیچ وقت ارضا نمیشم فقط با خودارضایی میتونم خودمو ارضا کنم.لطفا راهنماییم کنید

پرسشگر محترم آنچه شما نوشته اید نشان می دهد که دچار یک کژکاری جنسی هستید که منشاء آن در انحراف در تمایلات جنسی تان بوده است، و در این گونه موارد، بهترین درمان شرطی سازی مجدد ارگاسمی( orgasmic reconditioning ) است.
در این روش از فرد خواسته می شود تا با همان شیوه خاصی که تمایل جنسی او بوده است، تحریک شود، بعد توجه خود را از آن شیوه بردارد و با محرک جنسی مناسب، یعنی همسر خود، به لذت جنسی بپردازد و ارگاسم را تجربه نماید. اگر انگیختگی جنسی او کاهش یافت، دوباره با رجوع به همان شیوه قبلی برگشته و تحریک گردد، اما فقط در حال تمرکز کردن روی محرک جنسی قابل قبول، یعنی همسر خود اجازه دارد به ارگاسم برسد. به مرور زمان این فرد برای تحریک جنسی، کمتر به تمایل جنسی قبلی خود متکی می شود و به طور فزاینده ای به محرک جنسی مطلوب یعنی همسر خود روی می آورد.
اگر شما بخواهید با این شیوه به درمان بپردازید، باید همسرتان به شما کمک نماید، به این ترتیب که اگر شما در گذشته با تحریک کلیتوریس به خودارضایی می پرداخته اید، اکنون نیز از همسرتان بخواهید که شما را با همین روش تحریک جنسی نماید، و پس از آنکه به قدر کافی تحریک شدید، عمل دخول را انجام دهد تا با دخول به ارگاسم برسید، اگر پس دخول، میزان تحریک جنسی دریافت شده تان کاهش یافت و از دخول به قدر کافی لذت نمی برید، به گونه ای که ارگاسم بشوید، در این صورت از همسرتان بخواهید که دخول را متوقف نموده و دوباره شما را از طریق تحریک کلیتوریس تحریک نماید، اما یادتان باشد که به هیچ وجه نباید با تحریک کلیتوریس ارگاسم را تجربه نمایید، بلکه پس از دریافت تحریک و آمادگی باید عمل دخول انجام گیرد و شما با دخول ارگاسم را تجربه نمایید، و این رفتار را آنقدر تکرار نمایید که از طریق دخول ارگاسم شوید.
البته طبیعی است که ممکن است در دفعات اولیه نتوانید ارگاسم را از طریق دخول تجربه نمایید اما با تکرار این روش در روزها و دفعات بعدی و به مرور زمان، بدن شما یاد خواهد گرفت که تحریک نهایی و ارگاسم را با دخول تجربه نماید.
نکات قابل توجه:
اول، این که هر بار پیش از شروع تمرین(شرطی سازی مجدد ارگاسمی)، همسرتان باید روابط عاطفی، نوازش و ماساژ نقاط حساس بدن را انجام دهد و شما آمادگی کامل را برای شروع این درمان داشته باشید.
دوم، آنکه از گناه خودارضایی که در گذشته انجام داده اید، توبه نمایید و رابطه میان خود و خدای مهربانتان را برقرار نموده و گذشته را با پرداختن به معنویت و رسیدگی به خانواده جبران نمایید، تا از لحاظ روانشناختی نیز آرامش داشته و توانایی یک رابطه جنسی کامل را در خود ایجاد نمایید.
سوم، آنکه از گناه خودارضایی در گذشته به هیچ وجه با همسرتان صحبت نکنید و همچنین علت انجام این تمرین را نیز به او نگویید، بلکه پس از انجام رفتار های مقدماتی از او بخواهید که شما را از طریق نوازش کلیتوریس تحریک نماید و سپس دخول را انجام دهد و هر زمان که دخول دیگر برای شما تحریک کافی را نداشت، دوباره از او بخواهید که دخول را متوقف نموده و به نوازش کلیتوریس بپردازد.
چهارم، اینکه درمان با این روش زمان بر بوده و نباید توقع داشته باشید با چند بار تمرین به خواسته خود برسید، بلکه شاید رسیدن به سلامتی اولیه نیاز به چند ماه تمرین داشته باشد.
و آخر، اینکه علی رغم موثر بودن این روش، در صورتی که با انجام این راهکارها(به هر دلیلی) موفق به درمان نشدید، بایستی مساله (لذت نبردن از رابطه نه خودارضایی) را با همسرتان در میان گذاشته و با کمک و همراهی او به یک روانشناس بالینی متخصص اختلالات جنسی مراجعه نمایید.
موفق باشید
منتظر مکاتبات بعدی شما هستیم.

ممکن است این مطلب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد