توجه

  1. توجه توجه : متاسفانه تا اطلاع ثانوی درگاه پرداخت زرین پال از دسترس خارج شده

توجه توجه : متاسفانه تا اطلاع ثانوی درگاه پرداخت زرین پال از دسترس خارج شده

خانه » همه » مذهبی » پسر و دختری که همدیگر را دوست دارند و می خواهند در ارتباطی که با همدیگر دارند مرتکب گناه نشوند،از چه راهی می توانند با هم محرم بشوند؟

پسر و دختری که همدیگر را دوست دارند و می خواهند در ارتباطی که با همدیگر دارند مرتکب گناه نشوند،از چه راهی می توانند با هم محرم بشوند؟

از نظر اسلام زن و مرد مکمل یکدیگر هستند و خداوند حکیم این دو را برای یکدیگر آفریده است؛ زیرا مایه آرامش همدیگر هستند و نیازهای عاطفی و روحی و جنسی یکدیگر را برآورده می کنند.

 

اسلام برای بر آورده شدن نیازهای طرفین چهار چوب ازدواج (موقت و دائم) را تعیین کرده و هر گونه ارتباط بین زن و مرد باید در این محدوده باشد. طبق نظر بسیاری از فقهای عظام رضایت پدر دختر یکی از شرایط صحت ازدواج دختر باکره است. مگر در مواردی که پدر بر خلاف مصلحت به ازدواج او با پسری، رضایت ندهد .

 

اگر چه تنها رضایت پدر دختر صحت عقد ازدواج است، ولی از آن جا که پدر و مادر همواره خیرخواه فرزند خود هستند، بهتر است این مسئله با اطلاع پدر و مادر طرفین باشد. به هر حال به نظر می آید بهترین گزینه برای شما در حال حاضر اقدام به ازدواج موقت با دختر مورد نظرتان باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد