امام خمینى و آیت اللّه بهجت:
خیر، بنابر احتیاط واجب پوشیدن آن جایز نیست.آیت اللّه بهجت، توضیح المسائل مراجع، م 846؛ امام خمینى، استفتاءات، ج 3، (سؤالات متفرقه)، س 174.
آیت اللّه مکارم:
اگر مفسده خاصى بر آن مترتب نشود، پوشیدن آن اشکال ندارد.آیت اللّه مکارم، استفتاءات، ج 1 س 138
آیت اللّه نورى:
اگر از پوشیدن آن انگیزه عقلایى دارد و مصلحت مهم ترى در بین است، اشکال ندارد.آیت اللّه نورى، توضیح المسائل، م 847
آیت اللّه سیستانى:
اگر او را به صورت جنس مخالف در بیاورد، بنابر احتیاط واجب پوشیدن آن جایز نیست.آیت اللّه سیستانى، توضیح المسائل مراجع، م 846.
آیت اللّه مکارم:
پوشیدن لباس جنس مخالف، اگر مفسده خاصى بر آن مترتب نشود، اشکال ندارد.آیت اللّه مکارم، استفتاءات، ج 2، س 159 و ج 1، س 132.
آیات عظام تبریزى، خامنه اى، صافى، فاضل و وحید:
تا زمانى که لباس جنس مخالف را به عنوان زىّ (لباس و پوشش) خود قرار نداده باشد، اشکال ندارد.آیت اللّه فاضل، توضیح المسائل مراجع، م 846؛ آیت اللّه وحید، توضیح المسائل، م 852؛ آیت اللّه خامنه اى، اجوبة الاستفتاءات، س 1368؛ آیت اللّه صافى، جامع الاحکام، ج 2، س 1688؛ آیت اللّه تبریزى، صراطالنجاة، ج 3، س 781.