خانه » همه » مذهبی » کوچک بودن آلت تناسلی

کوچک بودن آلت تناسلی


کوچک بودن آلت تناسلی

۱۳۹۲/۰۹/۲۳


۸۴۹۸ بازدید

من پسر ۲۷ساله ام که به خاطر کوچیک بودن آلت ازدواج نمی کنم میترسم ازدواج کنم زنم را نتونم ارضاء کنم لطفا اگه امکان هست راهنماییم کنید؟

پرسشگر محترم معمولا همه مردان از حداقل اندازه آلت تناسلی برای ازدواج و تولید مثل برخوردار هستند و البته هر فردی به فراخور قد و هیکل و همچنین ویژگی های ارثی، دارای آلتی با اندازه های متفاوت از دیگران و متناسب با بدن خود است.اما مساله قابل توجه این است که برخی از مردان به علل روانی و محیطی (مانند آمار و ارقام های خیالی و یا دروغی برخی افراد یا سایت ها، یا گفته برخی افراد ناآگاه) گمان می کنند که آلت  آنها از اندازه طبیعی برخوردار نمی باشد و در پی این گمان دچار استرس و اضطراب می شوند و به د نبال درمان می روند، در حالی که به طور معمول اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان در حالت نعوظ بین 10 تا 20 سانتیمتر است. البته جهت انجام مقاربت طبیعی و باروری همسر، اگر آلت مرد در حالت نعوظ حداقل5 الی 6 سانتیمتر نیز باشد کافی است، خصوصا که توانایی آمیزش و ارضاء جنسی زن با طول آلت تناسلی مرد، ارتباط ندارد. اما در رابطه با تغییر اندازه آلت باید گفت که در حال حاضر به غیر از مواردی که آلت در چربی ریشه خود مخفی شده و می توان با کاهش وزن (و در برخی موارد برداشتن چربی های اضافه) نسبت به افزایش طول آن اقدام نمود، هیچ روش تایید شده و علمی دیگری برای افزایش طول یا قطر آلت تناسلی وجود ندارد و بسیاری از قرص ها, پمادها, اسپری ها و وسائلی که برای این مساله در اینترنت, فروشگاه ها, شبکه های ماهواره ای و … تبلیغ می شوند جنبه تجاری دارند و اکثرا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکی نمی باشند. ضمن این که بسیاری از آنها به صورت قاچاق وارد کشور می شوند. بنابراین کاربرد آنها توصیه نمی شود و ممکن است علاوه بر این که اثر مثبتی نداشته باشند، عوارض و آسیب هایی را نیز برای فرد ایجاد نمایند.
نکته پایانی اینکه اگر با تمام این توصیفات نگرانی شما هنوز برطرف نگردیده است، بهترین کار  برای رفع این نگرانی، مراجعه به یک متخصص کلیه و مجاری ادراری (اورولوژیست) می باشد.
موفق باشید
منتظر مکاتبات بعدی شما هستیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد