خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » ارزیابی وزیرخارجه انگلیس از نتایج مذاکرات وین

دانلود کتاب های امتحان شده

ارزیابی وزیرخارجه انگلیس از نتایج مذاکرات وین

دومینیک راب روز سه‌شنبه در نشست کمیته دفاعی و روابط خارجی مجلس اعیان این مطلب را بیان کرد و افزود، باید از فرصت مذاکرات وین استفاده کرد.

وی گفت، انگلیس به عنوان یکی از طرف‌های برجام با دولت آمریکا در زمینه احیای این توافق رایزنی می‌کند و شخصا هم سایر اعضای اروپایی برجام ارتباط نزدیکی دارد.

وزیر امورخارجه انگلیس ادعا کرد؛ این شانس وجود دارد که مذاکرات وین تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران به نتیجه برسد.

وی در بخشی از سخنانش بدون اشاره به این نکته که این ایالات متحده آمریکا بود که از برجام خارج شد و همچنان قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت را نقض می‌کند افزود، ایران باید به اجرای کامل توافق بازگردد.

راب با اشاره به آنچه نقض سیستماتیک برجام از سوی ایران خواند گفت که تنها پوسته‌ای از این توافق باقی‌مانده و اکنون سووال اینجاست که چطور می‌توان ایران را به اجرای کامل تعهداتش سوق داد.

وی با این حال احیای برجام را به نفع تمام طرف‌ها خواند و گفت که در این زمینه با طرف‌های سعودی و اسرائیلی در تماس است تا اطمینان حاصل کند که آن‌ها اهمیت این موضوع را درک می‌کنند.

وزیر خارجه انگلیس اظهار کرد، انتقادهای زیادی علیه برجام وجود دارد اما تصریح کرد که مخالفان این توافق طرح جایگزین و تمایلی به انجام هیچ کاری ندارند.

311311

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها