خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » استمرار در تحرک مناطق آزاد با تنوع‌بخشی به حوزه تأمین مالی میسر می‌شود

دانلود کتاب های امتحان شده

استمرار در تحرک مناطق آزاد با تنوع‌بخشی به حوزه تأمین مالی میسر می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از قشم، نخستین جلسه کمیته راهبردی روش‌های تأمین منابع مالی مناطق آزاد کشور  با حضور حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، علی درویش پور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حسین گروسی، سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند،  اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم به میزبانی این منطقه آزاد برگزار شد.
حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با اشاره به چالش‌ها و نیازهای مناطق آزاد کشور بیان داشت: تأمین منابع یک موضوع مهم و مهم‌تر از آن توجه به مدیریت مصرف این منابع است.
وی بر تلاش‌های دبیرخانه برای اجرای اصلاحات جدی در قوانین مناطق آزاد تأکید کرد و گفت: ایجاد تغییر ساختاری در دو حوزه انفورماتیک و تأمین منابع مالی، موضوعاتی است که باید توسط مناطق آزاد مورد بازبینی قرار گیرد.
مومنی خواستار ارائه پیشنهادات مدیران عامل مناطق آزاد کشور در موضوع فرصت‌ها و مزیت‌های این مناطق شد و بر لزوم حرکت به سمت تولید در این جغرافیاهای خاص کشور تأکید کرد.
مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور همچنین از برنامه‌ریزی برای ارزیابی مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و معاونان سازمان‌های مناطق آزاد خبر داد و عنوان داشت: شاخص‌های این ارزیابی در بخش‌های مختلف و بر اساس توانایی‌ها و پیشرفت مناطق طراحی‌شده است.

استمرار در تحرک مناطق آزاد با تنوع‌بخشی به حوزه تأمین مالی میسر می‌شود

46

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها