خانه » همه » مذهبی » خانمی هستم ۳۸ ساله که ۱۵ سال پیش ازدواج کردم و الان صاحب ۲ فرزند هستم. همسرم ۴ سال پیش مرض دیابت گرفته و به خاطر این مریضیش قوه جنسی اش را از دست داده که قابل درمان نیست و الان ۳ سال هست که با همسرم همخوابی نکردم و از یک طرف همسرم و زندگیم رو دوست دارم و از طرف دیگر قوه جنسی ام تحریکم می کند و این ۳ سال را تحمل کردم ولی دیگر قادر به کنترل خود نیستم به نظر شما من چه جوری می تونم بدون از دست دادن خانوادم مشکلم را حل کنم؟ آیا می تونم با مرد دیگری رابطه داشته باشم؟

خانمی هستم ۳۸ ساله که ۱۵ سال پیش ازدواج کردم و الان صاحب ۲ فرزند هستم. همسرم ۴ سال پیش مرض دیابت گرفته و به خاطر این مریضیش قوه جنسی اش را از دست داده که قابل درمان نیست و الان ۳ سال هست که با همسرم همخوابی نکردم و از یک طرف همسرم و زندگیم رو دوست دارم و از طرف دیگر قوه جنسی ام تحریکم می کند و این ۳ سال را تحمل کردم ولی دیگر قادر به کنترل خود نیستم به نظر شما من چه جوری می تونم بدون از دست دادن خانوادم مشکلم را حل کنم؟ آیا می تونم با مرد دیگری رابطه داشته باشم؟

مشکل شما راه حل دارد و به هیچ وجه از نظر شرعی و اخلاقی اجازه ارتباط با نامحرم را ندارید. برای حل مشکلتان می توانید به پزشک متخصص جراح کلیه و مجاری ادرار مراجعه نمایید و مشکل شوهرتان را مطرح کنید.
همچنین از ایشان بخواهید که در رفتارهای عاطفی و محبت نسبت به شما بیش از گذشته توجه داشته باشند اگر هم نمی توانید این مسائل را به صورت مستقیم انتقال دهید، می توانید به یک نفر روانپزشک مراجعه کنید و در جلسه ای مشترک ایشان مطالب را به شوهرتان انتقال دهند.
در هر حال امیدواریم مشکل شما هر چه سریعتر حل شود. و ان شاءالله وسوسه های شیطانی باعث روی آوردن شما به گناه و نامحرمان نگردد که هم رسوایی دنیا را در پی دارد و هم عذاب دردناک و بی پایان آخرت را.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد