خانه » همه » هنری » دبیر یک جشنواره تئاتری حکم گرفت

دانلود کتاب های امتحان شده

دبیر یک جشنواره تئاتری حکم گرفت

دبیر یک جشنواره تئاتری حکم گرفت

مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی  «عبید رستمی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان  را به عنوان «دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان» معرفی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا (مدیرکل هنرهای نمایشی)، طی حکمی  عبید رستمی (مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان)  را به عنوان «دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان» معرفی کرد.
 در این حکم آمده است:
«جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به عنوان مهم‌ترین رویداد این گونه نمایشی در کشور، جایگاه ارزنده و مهمی در میان هنرمندان ایران و سایر کشورها، صاحبنظران و مخاطبان و به ویژه مردم شریف مریوان دارد.
 ارتباط نزدیک و صمیمی نمایش خیابانی و گونه‌های متفاوت اجرایی این حوزه با مخاطبان و بیان مسائل و دغدغه‌های انسانی و اجتماعی و میزان بالای اثرگذاری آن، امتیاز ارزشمندی است که می توان با پژوهش، برنامه ریزی کارشناسانه و بهره گیری از تجربیات پیشین، از این امتیاز گرانسنگ بهره های بسیار برد. این موضوع در سالجاری و به جهت شیوع بیماری و تبعات فردی و اجتماعی آن اهمیت دو چندان خواهد داشت.
با توجه به تجربه، تخصص و جایگاه مدیریتی جنابعالی در فرهنگ و هنر استان به موجب این حکم به عنوان «دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان» منصوب می شوید.
امید که با بهره گیری از نظرات سازنده، تجربیات و توان ارزنده هنرمندان و صاحب نظران و جلب و جذب مشارکتهای مادی و معنوی نهادهای استان در برگزاری شایسته و اثرگذار این رویداد ارجمند پیروز و سربلند باشید.
انتظار می رود در تمام مراحل برنامه ریزی و برگزاری، صیانت از سلامت هنرمندان و مخاطبین و عوامل محترم برگزاری در اولویت مؤکد قرار گیرد.»
عبید رستمی متولد 1349 در شهر سنندج که علاوه بر سالها فعالیت در عرصه هنرهای نمایشی در مقام نویسنده، بازیگر و کارگردان هم اکنون مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کردستان است و پیش از این نیز معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان و عضو شورای صدور پروانه آثار نمایشی استان  از جمله مسئولیت‌های این مدیر هنرمند بوده است.

انتهای پیام

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها