خانه » همه » هنری » «دی کاپریو» در نسخه انگلیسی زبان فیلم برنده اسکار

دانلود کتاب های امتحان شده

«دی کاپریو» در نسخه انگلیسی زبان فیلم برنده اسکار

«دی کاپریو» در نسخه انگلیسی زبان فیلم برنده اسکار

کمپانی «Appian Way» متعلق به «لئوناردو دی کاپریو» حق ساخت نسخه انگلیسی زبان فیلم «راند دیگر» ساخته «تومای وینتربرگ» را کسب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «راند دیگر» که روز گذشته و در نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار جایزه بهترین فیلم بین المللی را برای سینمای دانمارک به ارمغان آورد و مورد توجه هالیوود قرار گرفت و کمپانی «Appian Way» حق ساخت نسخه انگلیسی زبان این فیلم را خریداری کرده و احتمال حضور «لئوناردو دی کاپریو» نیز در نقش اصلی فیلم وجود دارد. 

«راند دیگر» به نویسندگی و کارگردانی «توماس وینتربرگ» و با بازی «مدس میکلسون» در نقش اصلی، روایتگر داستان یک معلم دبیرستانی و الکلی است که به دلیل سوء استفاده در مصرف الکل با بحرانی جدی در زندگی رو به رو می شود. 

قرار است «وینتربرگ» در نسخه انگلیسی زبان «راند دیگر» به عنوان تهیه کنندگی اجرایی حضور داشته باشد. 

سینمای دانمارک با کسب چهارمین جایزه اسکار در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان پس از فرانسه و ایتالیا و در کنار اسپانیا و ژاین در رتبه سوم پرافتخارترین کشورها در عرصه اسکار خارجی قرار دارد. 

دانمارک نخستین بار در سال ۱۹۸۷ با فیلم «ضیافت بابت» ساخته «گابریل اکسل» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شد و سال بعد آن نیز با فیلم «پله فاتح» از «بیل اگست» دوباره این جایزه را کسب کرد و «سوزان بیر» نیز در سال ۲۰۱۰ با فیلم «در دنیایی بهتر» برای سومین بار دانمارک را صاحب اسکار بهترین فیلم خارجی زبان کرده بود. 

انتهای پیام

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها