خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » سازمان بهداشت جهانی: واکسن مدرنا در لیست اضطراری می‌آید

دانلود کتاب های امتحان شده

سازمان بهداشت جهانی: واکسن مدرنا در لیست اضطراری می‌آید

«کریستین لیندمایر»، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت گفت: واکسن مدرنا برای لیست اضطراری سازمان جهانی بهداشت در تاریخ ۳۰ آوریل بررسی می‌شود.

رویترز به نقل از سخنگوی سازمان  جهانی بهداشت گزارش داد، واکسن کووید ۱۹ مدرنا ۳۰ آوریل ( سه روز دیگر) توسط کارشناسان فنی برای لیست احتمالی استفاده اضطراری این سازمان (WHO) بررسی می‌شود.

کریستین لیندمایر در پاسخ به پرسش رویترز گفته است: «ما روز جمعه در مورد واکسن مدرنا به گفت‌وگو می‌نشینیم؛ تصمیم در مورد واکسن آمریکایی که اکنون توسط آژانس داروهای اروپایی ارزیابی می‌شود، طی یک تا چهار روز به طول خواهد انجامید».

تاکنون واکسن‌های کووید ۱۹ ساخته شده توسط آسترازنکا، فایزر، جانسون اند جانسون تأیید WHO را دریافت کرده‌اند که این یک سیگنال برای مقامات نظارتی ملی در مورد ایمنی و اثر بخشی یک محصول است.

کمیته متخصصان فنی سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه در حال بررسی واکسن کووید ۱۹ شرکت چینی سینوفارم بود و طبق اعلام این سازمان، محصول سینوواک در جلسه بعدی خود در تاریخ ۳ مه (یک هفته دیگر) بررسی خواهد شد.

استفان بانسل، مدیرعامل مدرنا جمعه گذشته در یک رویداد گفت که در حال تولید ۱ میلیارد دز واکسن کووید ۱۹در سال جاری و ۱.۴ میلیارد در سال آینده است.

بانسل با اشاره به تسهیلات تقسیم واکسن توسط GAVI Vaccine Alliance و WHO برای  تأمین واکسن به کشورهای با درآمد پایین گفت: ما در آخرین مرحله هستیم تا با کواکس به توافق برسیم.

47231

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها