خانه » همه » خبر » صحبت‌های جروم پاول کار دست بیت‌کوین داد!

دانلود کتاب های امتحان شده

صحبت‌های جروم پاول کار دست بیت‌کوین داد!

نگارعلی_ به دنبال اظهارات دیروز جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، بیت کوین روز چهارشنبه به زیر ۲۲۰۰۰ دلار سقوط کرد؛ پاول دیروز در سخنرانی خود اظهار داشت که “سطح نهایی نرخ بهره احتمالاً بالاتر از آنچه قبلاً پیش بینی شده بود خواهد بود.”

بیت‌کوین در اوایل جلسه امروز، یک روز پس از سکونت در قله ۲۲,۴۲۱.۴۲ دلار به پایین ترین سطح ۲۱,۹۶۴.۹۹ دلار سقوط کرد.

این حرکت پس از شکست یک نقطه حمایتی کلیدی در ۲۲۳۰۰ دلار اتفاق افتاد که همزمان با سقوط شاخص قدرت نسبی از یک طبقه خودش در ۴۲.۰۰ بود.در زمان نگارش، این شاخص اکنون روی ۴۰.۳۶ است و طبقه پایین تر در ۳۸.۰۰ هدف احتمالی خرس‌ها است.

صحبت‌های جروم پاول کار دست بیت‌کوین داد!

در صورت رسیدن به این نقطه از حمایت، احتمال زیادی وجود دارد که بیت کوین نزدیک به ۲۱۶۰۰ دلار معامله شود. اگرچه روند اتریوم نیز قرمز بود، به طور قابل توجهی نسبت به همتای خود نوسانات کمتری را تجربه کرد.

پس از بالاترین قیمت ۱۵۶۸.۲۳ دلار در روز سه شنبه، اتریوم در جلسه امروز اندکی به پایین ترین سطح خود یعنی ۱۵۴۳.۱۳ دلار رسید. در نتیجه این حرکت، اتریوم در اوایل روز برای مدت کوتاهی از یک منطقه پشتیبانی تاریخی به قیمت ۱۵۵۰ دلار خارج شد.

در حال حاضر، اتریوم به بالای این نقطه بازگشته است و با قیمت ۱۵۵۷.۸۷ دلار معامله می شود، در زمان نگارش این مقاله، قدرت شاخص نسبی در ۴۳.۵۴ است، که بالاتر از یک طبقه در ۴۳.۰۰ است، که از ۱۳ فوریه برقرار است.

اگر این سطح ثابت بماند، گاوهای اتریوم احتمالا تلاش خواهند کرد تا بیشتر از افت قیمت، این هفته اتریوم خریداری کنند.

۲۲۳۲۲۷

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها